تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار 1375 گروه راهدار نوروزي و آمادگي دو ميليون هفت هزار راننده و کمک راننده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۶ب.ظ)
وزير راه خبر داد: استقرار 1375 گروه راهدار نوروزي و آمادگي دو ميليون هفت هزار راننده و کمک راننده وزارت راه و شهر سازي اظهار داشت: تامين شناور مسافري ايمن و استاندارد از اولويت هاي وزارت راه و شهرسازي در ايام نوروز بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، عباس آخوندي در بازديد خود از ترمينال هاي جنوب و غرب تهران با بيان اين که براي سفرهاي نوروزي سال جديد 1375 گروه راهداري در راه هاي کشور مشتقر شده اندو دو ميليون و هفت هزار راننده و کمک راننده نيز براي ارائه خدمات آمادگي دارند، اظهار داشت: استقرار 1375 اکيپ زمستاني و نوروزي در بيش از 210 هزار کيلومتر از راههاي سراسر کشور، استقرار 12 هزار و 506 نفر راهدار با حدود 7 هزار و 659 دستگاه ماشين آلات و ايمن سازي جاده ها از طريق نصب علائم جزو الويت هاي نوروزي وزارت راه براي سال جديد بوده است.
گفتني است: اتمام عمليات راهداري تا 20 اسفند 1392 و آمادگي دستگاههاي فوق مدرن برف خور به تعداد 88 دستگاه از جمله اقدامات موثر در وزارت راه و شهرسازي است که در حوزه راهداري و حمل ونقل جاده اي انجام شده است.
بنا بر اين گزارش، 649 باب راهدارخانه براي اسکان مسافران نوروزي در شرايط غير عادي جوي و کولاک که امکان ادامه سفر وجود نداشته باشد، آماده سازي شده است و تعداد 1656 دستگاه ماشين آلات راهداري مجهز به سيستم موقعيت ياب GPS شده اند که در طول ايام نوروز تحت عنوان گشت راهداري در خدمت مردم کشور خواهند بود.
به گزارش موج امسال باتوجه به بارش شديد برف بويژه در استانهاي شمالي کشور سازمان راهداري را بر آن داشته تا به مقدار لازم مخلوط شن و نمک خريداري و انبارهاي راهدار خانه هاي مسير را تجهيز کنند.
گفتني است آماده سازي پايانه هاي مرزي جاده اي جهت تردد مسافرين خارجي نوروزي، آمادگي کامل و تجهيز مراکز پيش فروش بليط در سطح کشور به کار گيري حدود 19 هزار و 500 دستگاه اتوبوس VIP ، 35 هزار و 900 دستگاه ميني بوس و 35 هزار و 800 دستگاه سواري کرايه در طرح نوروزي وزارت راه و شهرسازي عنوان شده است.
همچنين از ديگر اقدامات اين وزارتخانه شناسايي ايام و مسيرهاي داراي بيشترين سفر با توجه به تجارب سال گذشته و وضعيت تعطيلات سال جاري بر مبناي پيک سفرها و بهره گيري از توان حداکثري ناوگان است.
گفتني است: در اين راستا براي بالا بردن ايمني در سطح جاده ها و کنترل ناوگان مسافربري جاده اي کنترل نامحسوس حمل نقل مسافري نيز است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن