تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تورهاي استان گردي در ترسيم خاطره خوب براي گردشگران موثراست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان صادقلو:
تورهاي استان گردي در ترسيم خاطره خوب براي گردشگران موثراست
گرگان - خبرگزاری مهر: استاندار گلستان گفت: با ايجاد تورهاي يكروزه استان‎گردي در گلستان مي توان خاطره خوبي براي گردشگران گلستاني ترسيم كرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، "حسن صادقلو " شامگاه شنبه درجمع مديران استان گلستان اظهارداشت: اين تورها مي تواند جاذبه هاي گردشگري استان را كه تاكنون ناشناخته مانده اند به مشافران معرفي كنند. استاندار گلستان با اشاره به اينكه داراي سومين ديوار دفاعي جهان هستيم و در حالي كه حتي كاربري آن از ديوار چين نيز متنوع‎تر است يادآور شد: اين ديوار از جمله جاذبه هايي است كه شناساندن آن به گردشگران ضروري است. وي تصريح كرد: از ديگر جذابيت‎هاي تاريخي استان، علاوه بر شهر تاريخي جرجان مي‌توان به پل آق‎قلا اشاره كرد كه يك پل تاريخي زيباست، كه مي‎توانيم آن را همانند پل زاينده‎رود به كشور معرفي كنيم. وي خاطرنشان كرد: در شرايط كنوني رودخانه‎هاي درون شهري ما بحران‎زا است، در حالي كه پل‎هاي رودخانه‎اي داخل شهر مي‎توانند با هزينه‎هاي نه چندان زياد نسبت به برخي پروژه‎ها،مزيت‎هاي گردشگري استان شوند. رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفرهاي نوروزي استان گلستان يادآور شد: گلستان معبر مسافران نوروزي است و بايد به دنبال مقصد كردن اين معبر بود،چرا كه در دل اين مقصد شدن، فوايد اقتصادي و اجتماعي بسياري نصيب استان مي‎شود. صادقلو با اشاره به اهميت رفتارها در ترسيم خاطره خوب در ذهن مسافران نوروزي افزود: ترسيم تصوير و خاطره‎هاي خوب براي مسافراني كه از استان عبور مي‎كنند، به ويژه براي كودكان مي‎تواند اثر مثبتي در گردشگري استان داشته باشد. مقالم عالي دولت در استان خاطرنشان كرد: ارتباط دوستانه و مهمان‎نوازانه با مسافران از جمله كدهايي است كه مسير را براي توسعه گردشگري و معرفي استان به عنوان يك استان مهمان‎پذير مهيا مي‎سازد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن