تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشاورزان از هرس زود هنگام باغ های انگور در آذربایجان شرقی پرهیز کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشاورزان از هرس زود هنگام باغ های انگور در آذربایجان شرقی پرهیز کنند تبریز - ایرنا - مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بهره برداران استان از هرس زود هنگام باغ های انگور پرهیز کنند.


به گزارش روزیکشنبه روابط عمومی این سازمان سعدالله اسکندری افزود: با توجه به کاهش احتمالی دما در روزهای آینده، لزوم خودداری از هرس زودهنگام باغات انگور در سطح استان بیش از پیش اهمیت می یابد.
وی گفت: خودداری از هرس زودهنگام باغ های انگور به علت تضعیف جوانه ها در اثر شدت سرمای شدید زمستان امسال توصیه می شود که باغداران عملیات هرس درختان مو را در اوایل فروردین ماه انجام دهند.
اسکندری اضافه کرد: برای هرس گیاه، بطور کلی باید دو مطلب مهم مورد توجه قرار گیرد که شامل شکل دادن به درخت و کنترل محصول، بگونه ای که میوه در تمام قسمت های آن پخش شود.
وی گفت: در دیگر درختان میوه این دو عمل مهم بطور همزمان انجام می شود، اما در مو کاملا جدا از یکدیگر صورت می پذیرد زیرا سیستم های مختلفی برای پرورش مو وجود دارد که برای هر سیستم باید هرس ویژه ای اعمال شود.
اسکندری افزود: انتخاب زمان مناسب برای اینکار علاوه بر جلوگیری از آسیب به درختان، در داشتن محصولی مناسب و کیفی تاثیر قابل توجه خواهد داشت و بهترین زمان برای هرس درختان مو در استان اوایل فروردین ماه خواهد بود.
7223/587
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن