تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806923034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ساخت 12 واحد مسکونی ویژه مددجویان در سرخه/ افتتاح سامانه پیامکی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان رستگار خبر داد:
آغاز ساخت 12 واحد مسکونی ویژه مددجویان در سرخه/ افتتاح سامانه پیامکی
سرخه - خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه گفت: به مناسبت هفته نیکوکاری، کلنگ احداث 12 واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان به زمین زده می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رستگار بعد از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه با بیان اینکه کلنگ احداث 12 واحد مسکونی مددجویی به زمین زده می شود، اظهار داشت: از این تعداد هشت واحد در روستای مومن آباد و چهار واحد هم در روستای لاسجر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال ساخته می شود. وی همچنین اعتبار هر واحد مسکونی را 60 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این اعتبارات از محل زکات خود روستائیان تامین شده و کمیته امداد 90 میلیون ریال برای هر واحد را تقبل کرده است. مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه هدف از تاسیس کمیته امداد را اجرای عدالت مورد نظر نظام جموری اسلامی دانست و بیان کرد: این نهاد از آبان ماه سالجاری در غالب شهرستانی کار خود را شروع کرد. رستگار با یادآوری اینکه کمیته امداد نهاد مقدسی است که توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد ادامه داد: هدف این نهاد همبستگی و ارتباط منظم و بیشتر با مردم برای رفع مشکلات نیازمندان است. وی افزود: طی سه روز گذشته پنج پایگاه ثابت در شهر سرخه، دو پایگاه سیار، تمامی مدارس به عنوان پایگاه غیر سیار، دو وسیله برای جمع آوری به صورت سیار در روستاها آماده کمک رسانی هستند. مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه با تاکید بر اینکه باید در راستای ریشه‌کنی فقر در جامعه اهتمام جدی ورزیم اذعان داشت: نباید اجازه دهیم که فقر وراثتی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به وجود آید. رستگار یکی از راهکارها برای جلوگیری از این مشکل را سوق دادن فرزندان مددجویان به سمت حرفه آموزی دانست و افزود: افراد تحت پوشش کمیته امداد باید به خودکفایی رسیده و از زیر پوشش این نهاد خارج شوند تا افراد نیازمند دیگری وارد این چرخه شده و در نهایت شاهد کمرنگ شدن فقر و محرومیت در جامعه باشیم. وی تصریح کرد: مسئولان باید از قشر محروم و آسيب پذير جامعه حمایت کنند و به توانمندسازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توجه ویژه ای داشته باشند. مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه با اشاره به اینکه در سطح این شهرستان 360 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: از این تعداد 108 خانوار متعلق به شهر سرخه هستند. رستگار اظهار کرد: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری سامانه پیامکی به شماره (02323222226) افتتاح شد. وی تصریح کرد: این سامانه برای اطلاع رسانی به کلیه خیرین، مشترکان صندوق صدقات، اطلاع رسانی به مددجویان، دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت، نظرسنجی با امکان دریافت است. مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرخه، شماره حساب 0210568460007 بانک صادرات شعبه سرخه را برای دریافت کمک های نقدی اعلام کرد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن