تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818826823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود 40 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در کشور تحویل داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حدود 40 هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در کشور تحویل داده شد رشت - ایرنا - قائم مقام توانمندسازی و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: حدود 40 هزار واحد مسکونی طی سالهای اخیر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی از جمله معلولان و زنان سرپرست خانوار تحویل داده شد.


به گزارش ایرنا، ˈحسین بدخشانˈ روز پنجشنبه در هفتمین همایش تجلیل از خیرین استان گیلان در سالن اجتماعات مصلی رشت افزود : این واحدهای مسکونی با تسهیلات کم بهره ، بخشی توسط کمک سازمان بهزیستی و عمده نیز با کمک های خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است .
وی با اشاره به نقش مهم خیرین در ساخت این تعداد از واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد : خیرین همواره برای ساخت این واحدهای مسکونی یار و یاور بهزیستی هستند.
قائم مقام توانمندسازی و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد : حدود 30 هزار واحد مسکونی در دست ساخت نیز به مددجویان تحویل داده می شود.
وی با بیان این که خیرین در تمام کارهای بزرگ سازمان بهزیستی در حد توان کمک می کنند، خاطرنشان کرد: اگر حضور و کمک خیرین نباشد سازمان بهزیستی نمی تواند به اهداف خود برسد.
بدخشان به تلاش های دولت های مختلف برای افزایش روز افزون بودجه سازمان بهزیستی اشاره و تصریح کرد: بودجه ها و کمک های دولتی پایان دهنده نیازهای بهزیستی نیست.
وی با بیان این که بهزیستی به دستان مهربان خیرین نیازمند است ، گفت: دست نیاز سازمان و گروه های هدف بهزیستی به سمت خیرین است تا با توانایی ها و حس انساندوستانه خود، به بهزیستی در زمینه های مختلف و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمک کنند.
بدخشان برگزاری همایش تجلیل از خیرین برای هفتمین سال از سوی بهزیستی استان گیلان به منظور قدردانی از نیکوکاران را کاری بی نظیر دانست و از تمام دست اندرکاران برگزاری این همایش قدردانی کرد .
هفتمین همایش تجلیل از خیرین گیلان با محوریت ˈزنده یاد حاج محمدجعفر چینی چیان مقدمˈ روز پنجشنبه در مصلی رشت با تجلیل از 13 نفر از افراد خیر این استان برگزار شد.
حاج محمد جعفر چینی چیان از اعضای هیات موسس آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان (رشت) است.
همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران گیلان در سال های گذشته با محوریت دکتر حکیم زاده بانی آسایشگاه معلولان گیلان ، زنده یاد کاظم مژدهی و همسر وی بانی خانه شبانه روزی مژدهی رشت ، مرحوم آرسن میناسیان اولین مدیرعامل آسایشگاه معلولان گیلان ، مرحوم حسین استقامت اهداکننده زمین آسایشگاه و دیگر خیرین از سوی بهزیستی گیلان برگزار شد.ک/2
7286/695/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن