تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817935410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث 7 مجتمع فرهنگی آموزشی در کرمان/ 5000 واحد مسکونی به مددجویان جنوب کرمان واگذار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان میرزایی:
احداث 7 مجتمع فرهنگی آموزشی در کرمان/ 5000 واحد مسکونی به مددجویان جنوب کرمان واگذار می شود
کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از احداث هفت مجتمع فرهنگی آموزشی ویژه دانش آموزان در این استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، وحید میرزایی صبح شنبه در آیین صبحگاه ادارای آموزش و پررش استان کرمان جمعیت زیر پوشش کمیته امداد در کرمان را 300 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد افراد 10 درصد کل جمعیت استان را شامل می شود که با توجه به سابقه فرهنگی این دیار نباید این تعداد مددجو در این منطقه وجود داشته باشد. وی با اشاره به اینکه 50 درصد افراد تحت پوشش این نهاد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، ادامه داد: باید به سمت توانمندسازی خانواده ها به لحاظ اقتصادی حرکت کنیم و در این زمینه باید فرهنگسازی صورت گیرد. 30 هزار دانش آموز کرمانی زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند این مسئول با اشاره به اینکه 30 هزار دانش آموز زیر پوشش حمایتی کمیته امداد قرار دارند، تصریح کرد: بخش زیادی از افراد زیر پوشش کمیته امداد با آموزش و پروش مرتبط بوده و این سازمان نیز برنامه های خوب و جامعی را برای دهک های پایین جامعه دارد. میرزایی همچنین به تحت پوشش این نهاد بودن 10 هزار دانشجو اشاره و تصریح کرد: برای دانشجویان نیز برنامه های فکری و فرهنگی در نظر گرفته و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است. وی یادآور شد: چنانچه با برنامه ریزی صحیح این قشر را به خوبی هدایت کرده و فرهنگسازی صورت گیرد از فقر وراثتی در خانواده های این افراد جلوگیری به عمل می آید. 4 کانون فرهنگی ویژه مددجویان کمیته امداد در کرمان فعالیت می کند/شرکت 3000 بیمار در طرح شفا مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان از احداث هفت مجتمع فرهنگی آموزشی دانش آموزی در استان خبر داد و افزود: چهار کانون فرهنگی نیز با تمرکز بر روی آموزش مسائل فنی ایجاد شده است. میرزایی اذعان داشت: پنج هزار وحد مسکونی  تا پایان سال جاری در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در اختیار خانواده های نیازمند تحت پوشش این نهاد واگذار می شود. وی به اجرای طرح شفا اشاره کرد و افزود: در این طرح افراد خیر به بیماران صعب العلاج در پرداخت هزینه های درمان کمک می کنند. میرزایی تصریح کرد: سه هزار بیمار صعب العلاج تحت پوشش این طرح قرار دارند. اجرای طرح نظام جامع خانواده/14000 یتیم کرمانی دارای حامی شدند این مسئول همچنین به اجرای طرح نظام جامع خانواده کمیته امداد امام خمینی استان کرمان اشاره و تصریح کرد: در این طرح نیز مشکلات فرهنگی خانواده ها مورد بررسی قرار گرفته و برای رفع آنها اقدام می شود. میرزایی در خصوص طرح اکرام ایتام نیز گفت: در این طرح 26 هزار حامی 14 هزار یتیم را تحت حمایت خود در آوردند. وی همچنین به فرهنگ اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و اذعان داشت: در این زمینه به صورت چهره به چهره اقدام به اموزش افراد کردیم. مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام در خصوص کمک به نیازمندان اذعان داشت: ورود خیرین در این عرصه می تواند زندگی بسیاری از مددجویان را تغییر داده و آنها را برای رسیدن به آینده ای موفق یاری دهد.


۱۳۹۲/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن