تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید معاون فرماندار جیرفت بر استمرار حرکت های فرهنگی در جنوب کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاکید معاون فرماندار جیرفت بر استمرار حرکت های فرهنگی در جنوب کرمان جیرفت - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: امید است حرکت های فرهنگی در منطقه جنوب کرمان استمرار داشته باشد و هر سال در جهت ارتقای کمی و کیفی نمایشگاه کتاب اقدامات بیشتری انجام شود.


به گزارش ایرنا، سید ˈدادخدا حسینیˈ روز چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان افزود: خدماتی مانند برپایی نمایشگاه کتاب استانی از برکت وجود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این منطقه است.
وی ادامه داد: امروز کتاب و کتابخوانی توسط سایر رسانه هایی که به وجود می آیند مورد تهدید است و نسل جوان بیشتر تمایل به استفاده از این رسانه ها دارد.
وی گفت: هر قدر در عرصه هایی چون فرهنگی در این سرزمین که مهد تمدن و فرهنگ بوده، کار شود کم است، چرا که حق مردم بیش از اینهاست؛ با این وجود نسبت به گذشته باید شاکر این گونه فعالیت ها باشیم.
معاون فرماندار جیرفت بیان کرد: فضاهای بسیار خوبی در این شهرستان ایجاد و گام های موثری در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشته شده که امید است استمرار داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: نیاز است همه افرادی که در عرصه فرهنگ توانایی دارند در این عرصه به عنوان یک گنجینه ارزشمند که نگهدارنده بشر است گام برداشته و جامعه را به سمت بیداری بیشتر سوق دهند.
وی گفت: کتاب، خلاقیت ایجاد می کند و ما نیز از همه کسانی که در این عرصه گام برداشتند از جمله مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و رسانه ها که مروج این فرهنگ موثر هستند، تقدیر می کنیم.ک/2
7445/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن