تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816844882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبا در انتظار نوشداروی مالی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صبا در انتظار نوشداروی مالی قم -ایرنا - تیم صبای قم در حالی از هفتم فروردین ماه سال آینده در سه هفته پایانی مسابقات لیگ برتر شرکت خواهد کرد که مشکلات مالی، نظم و انضباط حاکم بر این تیم را بر هم زده است.


به گزارش ایرنا، مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پس از نزدیک به یک ماه تعطیلی به دلیل اردوهای تیم ملی فوتبال از هفتم فروردین ماه پیگیری خواهد شد که صبای قم در سه مسابقه فینال گونه شرکت خواهد کرد.
صبا هفتم فروردین ماه به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت که اختلاف امتیازی دو تیم در جدول پنج امتیاز است و تیم اصفهانی برای بقا در لیگ برتر با تمام قوای فنی خود به مصاف نماینده قم خواهد رفت ،با توجه به این که هر دو تیم خطر سقوط را احساس می کنند پیروزی در این دیدار برای هر دو حیاتی است.
شرایط جدول رده بندی به گونه ای است که فاصله تیم های دهم تا پانزدهم جدول رده بندی تنها شش امتیاز است و در حقیقت هفت تیم خطر سقوط را احساس می کنند.
صبای قم که هم اکنون با کسب 28 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد باید روز 17 فروردین ماه نیز در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف تیم مس برود که از قضا این تیم نیز جزء فانوس به دستان بوده و در رده آخر جدول قرار دارد.
شاید تنها تیمی که در سه هفته پایانی حاشیه امنیت داشته و ممکن است با تمام قوای خود به مصاف صبا نرود سایپای البرز باشد که دو تیم باید روز 22 فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام راحل قم با هم دیدار کنند.
با وجودی که شرایط صبای قم در ادامه لیگ برتر بسیار حساس و مخاطره آمیز است هفته گذشته مشکلات مالی باعث شد تا بازیکنان یک هفته دست از تمرینات بکشند.
به گفته مدیر رسانه ای تیم صبای قم بازیکنان این تیم روز شنبه تا پنج شنبه هفته گذشته در تمرینات شرکت نکرده و خواستار دریافت مطالبات خود شدند.
رضا ملکی تاکید کرد که بازیکنان در نیم فصل باید 50 درصد رقم قراردادهای خود را دریافت می کرده اند اما در فاصله سه بازی به پایان رقابت ها شاهدیم که تنها 28 درصد به آن ها پرداخت شده است.
روز گذشته و در پی یک هفته تمرین نکردن بازیکنان صبای قم شاهد بودیم با تذکر شدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مداخله مدیرعامل این باشگاه بازیکنان به حضور در تمرینات رضایت دادند و از امروز در اردوی یک هفته ای تیم در قم شرکت خواهند کرد.
فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق این فدراسیون اواخر هفته گذشته اعلام کرد چنانچه اعتصاب بازیکنان صبا ادامه پیدا کند محرومیت های چند ساله و جریمه های سنگین مالی انتظارشان را خواهد کشید، اعتصاب بازیکنان صبا به این دلیل مورد توجه فدراسیون قرار گرفته که می تواند در نتایج بازی ها و سرنوشت تیم ها تاثیر بگذارد.
مدیرعامل صبا نیز روز گذشته در گفت و گویی عنوان کرده که بازیکنان به خاطر آبرو و حیثیت خود اعتصاب را تمام کردند، آن ها متوجه شدند اگر به این کار ادامه دهند، خودشان را زیر سوال می برند.
هر چند محمد رضا کشوری فرد به بازیکنان خود اعلام کرده که اسپانسر جدید گرفتیم و بخشی از مطالبات را قرار است پرداخت کنیم تا این لحظه تحولی در وضعیت مالی صبای قم ایجاد نشده است البته مدیرعامل صبا قول داده است این مبلغ، در اردوی قم به بازیکنان پرداخت شود.
به هر حال حضور صبا در قم و دارا شدن این استان از یک تیم لیگ برتری غنیمتی برای قم به شمار می رود و سقوط این تیم به لیگ دسته اول نه تنها میلیاردها تومان هزینه صورت گرفته در این تیم از سال 87 تاکنون را عملا به هدر می دهد بلکه ضرری 15 تا 20 میلیارد تومانی به استان قم خواهد زد چرا که ارزش یک تیم لیگ دسته اولی نهایتا یک تا دو میلیارد تومان برآورد می شود.
مسوولان استان باید خطر سقوط صبا را جدی گرفته و با تزریق به موقع پول به این باشگاه مانع آن شوند که نوشداروی مالی آنان پس از این که کار از کار گذشت به تیم تزریق شود. ک/4
گزارش از: محمد جهانگیریان
7408 / 380/
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن