تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801702074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی هندبال صبای قم:با وجود مشکل مالی تمرینات ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی هندبال صبای قم:با وجود مشکل مالی تمرینات ادامه دارد قم – ایرنا - سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: بازیکنان ما تاکنون به صورت میانگین 20 درصد رقم قراردادهای خود را دریافت کرده اند ولی با وجود مشکل مالی به هیچ وجه تمرینات را ترک نخواهیم کرد.


به گزارش ایرنا، ˈ سید امیرحسین صفوی ˈ عصر جمعه پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و سنگ آهن بافق یزد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نیم فصل باید 50 درصد قراردادها پرداخت می شد اما با وجود این که سه بازی از دور برگشت را نیز برگزار کرده ایم هنوز پولی به تیم تزریق نشده است.
وی در پاسخ به این سووال که آیا بازیکنان تیم هندبال باشگاه صبای قم نیز در اعتراض به مشکلات مالی همانند بازیکنان تیم فوتبال از حضور در تمرینات ممانعت خواهند کرد یا خیر بیان کرد: با این شرایط کار برای ما بسیار دشوار است اما دست از تمرینات نخواهیم کشید.
وی افزود: مسوولان باید در همین ابتدای نیم فصل دوم وضعیت مالی را بهبود بخشند که در غیر این صورت نوشدارو پس از مرگ سهراب سودی به حال ما نخواهد داشت.
صفوی در مورد بازی امروز تیمش نیز گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما باز هم در دفاع و زدن ضربه های آخر کم دقت بودیم.
وی ابراز کرد: سنگ آهن بافق یزد تیم قدرتمندی است که هفته گذشته موفق به شکست صدر نشین جدول شده است و بازی مقابل این تیم کار آسانی نبود.
دیدار تیم های صبای قم و سنگ آهن بافق یزد از چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال عصر روز جمعه با نتیجه 28 بر 26 به سود تیم سنگ آهن بافق یزد در سالن ورزشی شهید حیدریان قم خاتمه یافت.
7408/380/245
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن