تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات مالی تمرینات صبای قم را تحت تاثیر قرار داده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر رسانه ای صبای قم: مشکلات مالی تمرینات صبای قم را تحت تاثیر قرار داده است قم - ایرنا - مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم با تایید عدم حضور بازیکنان این تیم در تمرینات به دلیل مشکلات مالی گفت: مشکلات مالی تمرینات تیم فوتبال صبای قم را تحت تاثیر قرار داده است.


رضا ملکی روز دوشنبه در گفت و گو باایرناافزود: پس از آن که بازیکنان تیم صبای قم عصر روز یک شنبه به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات خود در زمین تمرین حاضر نشدند تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی مسوولان باشگاه و هیات مدیره دریافت نکرده اند.
وی بااشاره به این که ممکن است درصورت عدم پرداخت مطالبات مالی بازیکنان، تمرینات صبای قم در روزهای آینده نیز دچار تعطیلی شود ابراز داشت: بازیکنان به صورت میانگین 27 درصد رقم قراردادهای خود را دریافت کرده اند این در حالی است که در نیم فصل لیگ برتر باید 50 درصد از مطالبات خود را دریافت می کردند.
وی افزود: پس از شرکت بازیکنان در اردوی کیش در آذرماه و در فاصله نیم فصل اول تا دوم لیگ برتر چک هایی برای همان ماه به بازیکنان داده شد تا 20 درصد دیگر ازرقم قراردادهای خود را دریافت کنند اما هنوز این چک ها نقد نشده است.
ملکی گفت:این اتفاقات درحالی رخ می دهدکه تنها سه بازی تا پایان مسابقات فصل جاری لیگ برتر باقی مانده است و شرایط صبا در جدول به گونه ای است که خطر سقوط همچنان این تیم را تهدید می کند.
صبای قم در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال هفتم فروردین ماه سال 93 در قم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.
این دیدار برای دو تیم بسیار حساس است چرا که پیروزی در این دیدار می تواند خیال صبای قم از بقا در لیگ برتر را آسوده کرده و شکست ذوب آهن سقوط این تیم را قطعی تر خواهد کرد. ک/3
7408 / 380/
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن