تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروز93 ارایه خدمات پزشکی در کهگیلویه وبویراحمدبه طور شبانه روزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نوروز93 ارایه خدمات پزشکی در کهگیلویه وبویراحمدبه طور شبانه روزی است یاسوج - ایرنا - مدیر امور بیمارستان ها و ارتقای خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تمام بیمارستان ها و مرکز پزشکی این استان در ایام نوروز آماده ارایه خدمات شبانه روزی به مردم و مسافران نوروزی هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا،امیر رشیدی روز شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود:تمام بیمارستان های کهگیلویه وبویراحمد شامل پنج بیمارستان دانشگاهی و چهار بیمارستان غیر دانشگاهی و مراکز پزشکی برای خدمات دهی به مردم و مسافران نوروزی آماده شده است.
وی بیان کرد:با هماهنگی صورت گرفته با سازمان نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد 25 درصد مراکز درمانی خصوصی نیز برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و گردشگران نوروزی در این استان فعال می شود.
رشیدی با بیان اینکه نام مراکز درمانی به همراه شماره تماس در دفترچه های ویژه در اختیار مسافران نوروزی و مردم قرار داده می شود، اظهار کرد: در ایام نوروز تمام کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان متخصص، پرستاران، ماما ها، مدیران بیمارستان ها و سایر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند به صورت کشیک خدمات رسانی خواهند کرد.
وی عنوان کرد: متخصصان طب اورژانس و زنان و زایمان و ماماها نیز در این مدت به صورت شبانه روزی نسبت به ارائه خدمات لازم به مردم و مسافران نوروزی اقدام می کنند.
رشیدی از آمادگی کامل مراکز ام. آر.آی و سی. تی. اسکن برای خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز خبرداد و گفت:امکانات لازم برای درمان بیماران خاص در کهگیلویه و بویراحمد نیز پیش بینی شده است.
مدیر امور بیمارستان ها و ارتقای خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود:با توجه به ظرفیت محدود امکانات این استان با تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور مکاتبه های لازم انجام شده تا مسافران نیازمند به دیالیز هنگام ورود به این استان با شماره تماس هایی که در اختیار آنان قرار داده می شود برای دریافت خدمات هماهنگی کنند.
رشیدی بیان کرد: تمام تجهیزات موردنیاز بیماران خاص از جمله بیماران تالاسمی تاپایان فروردین 93 در کهگیلویه و بویراحمد خریداری و ذخیره سازی شده و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
وی اظهار کرد: شماره تلفن های 3337938 و 3345115 با پیش شماره 0741 آماده پاسخگویی به شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مردم و مسافران نوروزی در زمینه نحوه ارایه خدمات مراکز درمانی در کهگیلویه و بویراحمد هستند.
671/7533
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن