تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع طبيعي يك ثروت ملي و اصلي ترين سرمايه ملي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان حسيني:
منابع طبيعي يك ثروت ملي و اصلي ترين سرمايه ملي كشور است
سنندج - خبرگزاری مهر: معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: منابع طبیعی یکی از اصلی ترین سرمایه های ملی کشور است که می تواند در اقتصاد مقاومتی جایگاه ویژه ای را داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی ظهر شنبه در مراسم کاشت پنج هزار و 400 نهال اظهار داشت: سپاه بیت المقدس کردستان در راستای تحقق منویات مقام رهبری و توسعه همه جانبه استان گام بر می دارد و یکی از شاخص های اصلی توسعه در کردستان بهره مندي از تمامي ظرفيت هاي حوزه منابع طبیعی است. وی با اشاره به این مطلب که کردستان به لحاظ اقلیمی، منابع طبیعی و آب و هوایی یکی از استان های برتر کشور محسوب می شود، افزود: استفاده از این ظرفیت ها نیازمند برنامه ریزی مناسب و حرکتی جهاد گونه است. معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: منابع طبيعي ضامن شكوفايي ايران اسلامي است و بسیج سازندگي با حضور پررنگ و گسترده در سال‌هاي اخير در ايجاد نوآوري و تنوع طرح‌هايي كه به ارتقا سلامت محيط زيست، حفاظت و صيانت از منابع طبيعي كمك قابل توجهي کرده است. حسینی با اشاره به هفته منابع طبيعي و احيا طبيعت یادآور شد: سپاه بیت المقدس همچنين در زمينه تأمين و توزيع نهال رايگان در سطح شهرها، ميادين و اماكن عمومي با دستگاه‌هاي نهضت سبز اقدامات ارزنده‌اي انجام داده است و اين روند همچنان ادامه دارد. وی ادامه داد: کاشت پنج هزار و 400 نهال به یاد پنج هزار و 400 شهید کردستاني در استان نشان از اهمیت منابع طبیعی است و انتظار مي رود كه شاهد اقدامات و حركت هاي اين چنين بيشتري در استان كردستان باشيم. معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حفظ و حراست از سرمایه های ملی کشور و استفاده از آنها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اولویت کاری مسئولان باشد. حسینی وابستگی به درآمدهای نفتی را اشتباه دانست و اظهار داشت: ایران اسلامی از سرمایه های غنی برخوردار است و باید با روحیه جهادی و استفاده مناسب از این ظرفیت ها زمینه اقتصاد غیر وابسته در کشور فراهم شود. وي حفظ منابع طبيعي، جنگل‌ ها و مراتع را يك مسئله حياتي و از اولويت ‌هاي توسعه پايدار دانست و افزود: در استان كردستان به دليل داشتن منابع طبيعي تجديد شونده و استعداد هاي غني منابع طبيعي مي‌ تواند نقش مؤثري در توسعه اقتصادي و اجتماعي استان داشته باشد. معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس کردستان استفاده مطلوب و درست از منابع طبيعي را عامل مهمي در توسعه پايدار و ضامن ماندگاري و بقا دانست و افزود: در نظام جمهوري اسلامي حفاظت محيط زيست كه وظيفه نسل امروز و نسل‌ هاي بعدي است بايد در آن حيات اجتماعي رو به رشدي داشته باشند.


۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن