تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802524609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش ملی انجمن های دانشجویی رشته های کشاورزی و منابع طبیعی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز در کرج/
همایش ملی انجمن های دانشجویی رشته های کشاورزی و منابع طبیعی آغاز شد
کرج - خبرگزاری مهر: همایش ملی انجمن های علمی دانشجویی رشته های کشاورزی و منابع طبیعی با محوریت "توسعه پایدار کشاورزی، حفاظت از منابع طبیعی و صیانت از منابع انسانی" به مدت دو روز در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران آغاز شد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی جعفری معاون دانشجویی فرهنگی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران همایش ملی انجمن های علمی دانشجویی رشته های کشاورزی و منابع طبیعی اظهار داشت: این همایش با رویکرد توجه به اسناد بالادستی نظام در بخش کشاورزی و سند چشم انداز 1404 برگزار شده و هدف آن آشنایی دانشجویان و انجمن های علمی به عنوان مدیران آینده اجرایی کشور با این بخش است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و لزوم تداوم آن در سالهای آتی گفت: براین اساس چند محور در این همایش مورد توجه قرار گرفته که مبنای همه آنها اقتصاد مقاومتی است. وی افزود: راهکارهای اجرایی کردن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی، تبیین جایگاه کشاورزی و منابع طبیعی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تبیین جایگاه کشاورزی و منابع طبیعی در تحقق حماسه اقتصادی، تحول در علوم کشاورزی و منابع طبیعی در راستای تمدن نوین اسلامی، امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاوری و منابع طبیعی، راهکارهای بهبود ارتباط بین بخش های آموزش، پژوهش، اجرا و صنعت، کارآفرینی و راهکارهای ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان را از موضوع های مورد بررسی در این همایش است.

جعفری بهره وری و صرفه جویی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، داشتن برنامه و برنامه های محوری و راهبردی و تاثیر نگرفتن جامعه علمی و کشاورزی از نوسان های سیاستگذاری را از محورهای مهم اجرایی شدن حماسه اقتصادی در کشور دانست.

وی با بیان اینکه باید به توان داخلی تکیه کنیم، اظهار داشت: ما جامعه پرتوانی داریم و می توانیم با تکیه بر همین جوانان ضمن حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، برای شمار زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی اشتغال ایجاده کرده و بیکاری را کاهش دهیم.

این مسئول توجه به مباحث علمی و تخصصی در تولید را ضروری خواند و گفت: تولید کالای استراتژیک یکی از راهکارهایی است که کشور را بیمه می کند و باید بتوانیم با تولید کالای استراتژیک در حوزه کشاورزی امنیت غذایی ایجاد کنیم زیرا تامین امنیت غذایی از اصول اقتصاد مقاومتی است.

دبیر علمی این همایش ملی با بیان اینکه 125 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد، گفت: از این تعداد 83 مقاله توسط داوران انتخاب شد که قرار است 18 مقاله در قاالب سخنرانی و 65 مقاله به صورت پوستر ارائه شود.

وی یادآور شد: این همایش با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، بانک کشاورزی، مرکز تدوین و طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران به مدت دو روز ادامه دارد.

پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقردر کرج به عنوان نماد آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، دارای 16 انجمن علمی دانشجویی فعال در زمینه های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی است.


۱۳۹۲/۱۲/۷ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن