تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب نماینده کمسیون ماده 38 با تاخیر 6 ماهه در شورا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
انتخاب نماینده کمسیون ماده 38 با تاخیر 6 ماهه در شورا
عضو کمسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از انتخاب نماینده کمسیون ماده 38 برای پیگیری از اختلافات پیمانکاران با شهرداری با تاخیر 6 ماهه در شورا خبر داد.


ابوالفضل قناعتی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر اولویت شورا در انتخاب نماینده در کمسیون ماده 38 برای پیگیری اختلافات پیمانکاران و شهرداری است که فردا در صحن علنی در دستورکار اعضا قرار خواهد گرفت.

عضو کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه طی 6ماه گذشته از شورای چهارم هنوز این نماینده از سوی شورا انتخاب نشده و تمامی پرونده‌ها نیز بلاتکلیف باقی مانده‌اند.

وی افزود: پیش از این یکبار غلامرضا انصاری به عنوان نماینده از سوی کمسیون برنامه و بودجه به شورا معرفی شد که متاسفانه موفق به کسب رأی از سوی اعضا نشد  و فردا در صحن علنی شخص دیگری معرفی و رأی‌گیری خواهد شد.

قناعتی با اشاره به دیگر برنامه‌های در دستورکار شورا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مباحثی که در حال پیگیری از سوی شورا است پیشرفت پروژه‌های در حال انجام براساس جدول زمان‌بندی پیش از پایان سال جاری است که در دستور کار بازدید اعضا قرار دارد.

انتهای‌پیام/








تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن