تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج فرهنگ کاشت درخت نیازمند مشارکت عمومی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ترویج فرهنگ کاشت درخت نیازمند مشارکت عمومی است خاش، زاهدان- ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خاش گفت: عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هر ایرانی یک درخت بکارد و ترویج فرهنگ کاشت درخت وظیفه عمومی است.


به گزارس ایرنا، عبدالباسط پاکزاد روز شنبه در آیین غرس نهال در مرکز آموزش شهید ابراهیم نوری (08) خاش بیان کرد: جمله زیبای رهبر معظم انقلاب سرلوحه بسیار خوبی برای ملت است تا فضای سبز را در اولویت مسائل شهری و قانونی خود قرار دهیم.

وی افزود: هفته منابع طبیعی و ایام درخت کاری فرصت بسیار مغتنمی برای تبیین اهمیت حفظ و توسعه محیط زیست از دیدگاه اسلامی است زیرا طبیعت به عنوان یکی از بزرگترین موهبت های الهی، نقش اساسی در حفظ و توسعه جوامع و تمدن های انسانی دارد از این رو بارها در منابع مختلف اسلامی به اهمیت حفظ این هدیه الهی اشاره شده است.

رییس اداره منابع طبیعی خاش اظهار داشت: اندیشه های اسلامی به دلیل جامعیت دین اسلام قابلیت بهره برداری به عنوان راه حل مسائل و مشکلات جامعه بشری در هر زمان و مکان را دارند.

وی افزود: افزون بر 20 هزار اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در شهرستان خاش توزیع و غرس می شود.

رییس منابع طبیعی خاش با تاکید بر اینکه حوزه محیط زیست و منابع طبیعی به یکی از دغدغه های جامعه بشری تبدیل شده است، گفت: دین مبین اسلام و بزرگان و اندیشمندان جامعه اسلامی همواره بر حفظ منابع طبیعی و توسعه فضای سبز و کاشت درخت تاکید کرده اند.
گفتنی است نظیر این مراسم در شهر نوک آباد خاش نیز برگزار شد.

در این آیین مسوولان و سایر شرکت کنندگان به صورت نمادین چندین اصله نهال در پادگان 08 خاش غرس کردند. ک/2
7312 / 653
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن