تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرکرده های گروه های تروریستی تکفیری، سلاح های خود را می فروشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرکرده های گروه های تروریستی تکفیری، سلاح های خود را می فروشند بیروت – ایرنا – یک عضو مخالفان نظام سوریه فاش کرد که سرکردگان گروه های تروریستی تکفیری سلاح هایی را که از حامیان منطقه ای و بین المللی خود برای جنگ با نظام سوریه گرفته اند، به فروش می رسانند.


به گزارش ایرنا، این عضو مخالفان نظام سوریه در گفت وگو با پایگاه خبری « خبر پرس» گفته است، یک تروریست تکفیری تبعه تونس معروف به نام « ابو البراء التونسی» ،عضو گروه الجبهه الاسلامیه و به اصطلاح ارتش آزاد و در منطقه القلمون بسر می برد، موشک های ضد زره در اختیار خود را فروخته است.
تروریست های تکفیری که عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی شهر راهبردی یبرود در حال پایان است، با بجا گذاشتن کشته ها و زخمی های خود در حال فرارهستند و در این اثنا برخی از سرکردگان آنها مبادرت به فروش سلاح های پیشرفته اهدایی حامیان خود کرده اند.
این عضو مخالفان افزود : ابوالبراء التونسی موشک های ضد زره را که قرار بود در اختیار نیروهای موجود در یبرود قرار دهد در ازای دریافت دلارهای آمریکایی فروخته است.
وی گفت : ابوالبراء التونسی به جرم خیانت باید مجازات شود.
روزنامه لبنانی « البناء» هم نوشت :در سوریه وقایع میدانی تاکید دارد که وضعیت مخالفان مسلح نظام سوریه به مرحله ای از بحران رسیده است که بازگشتی ندارد و دیگر نه سلاح های بیشتر و نه تغییر ساختارها و جابجایی نیروهای سیاسی و نظامی به آنها کمک می کند، حتی تغییر حامی منطقه ای آنها از قطر به عربستان سعودی و انتقال ماموریت حمایت نظامی از ترکیه به اسراییل هم کارساز نشد.
این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد: شمارش معکوس آزادسازی شهر یبرود به عنوان تنها پایگاه دارای ویژگی های راهبردی در اختیار مخالفان مسلح شروع شده است زیرا به دلیل نزدیکی به مرز لبنان و سوریه و موقعیت جغرافیایی آن برای کمک رسانی به آنها اهمیت زیادی دارد.
البناء اضافه کرد: ارتش سوریه از همه جناح ها در حال پیشروی به قلب شهر یبرود است و اکنون خیابان ها و دروازه های ورودی آن تحت سیطره آتش قرار دارد و حلقه محاصره عناصرمسلح که بیش از 2 هزار نفر هستند، تنگ تر می شود.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن