تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس فدراسیون: هندبال تبریز نیاز به حمایت بیشتری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس فدراسیون: هندبال تبریز نیاز به حمایت بیشتری دارد تبریز - ایرنا - رییس فدراسیون هندبال بر حمایت بیشتر از هندبال تبریز در لیگ برتر تاکید کرد.


جلال کوزه گری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با ابراز خوشحالی از حضور نماینده ای از تبریز در لیگ برتر باشگاه های کشور، گفت: شهرداری تبریز با اقتدار از جایگاه و نام هندبال تبریز در مرحله پایانی رقابت های لیگ یک دفاع کرد و به عنوان اولین تیم به لیگ برتر صعود کرد.
وی بازگشت دوباره تبریز به سطح اول هندبال کشور را اتفاقی خوب برای این رشته عنوان کرد و افزود: حضور شهرداری تبریز در لیگ برتر، طراوت خاصی به این رقابت ها خواهد بخشید و باید از این تیم حمایت شود.
کوزه گری گفت: امیدوارم تماشاگران تبریزی نیز همانند فوتبال و والیبال، از این رشته حمایت های لازم را انجام و با حضور در سالن، حرارت رقابت های لیگ برتر را بیش از پیش کنند.
وی همچنین به میزبانی خوب تبریز در مرحله پایانی رقابت های لیگ یک اشاره کرد و افزود: تبریز ظرفیت های بسیاری دارد و امیدوارم با استفاده از این ظرفیت ها رقابت های هندبال جام ملت های جوانان آسیا را نیز به خوبی میزبانی کند.
مرحله پایانی لیگ دسته اول هندبال کشور با حضور شش تیم برتر سه گروه دور مقدماتی به مدت یک هفته در تبریز برگزار شد و تیم شهرداری تبریز با کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کرد.
در این رقابت ها که تیم های شهرداری تبریز، کوشا نسیم کرمان، رفاهی کاشان، شهید نوبخت لارستان، ثامن الحجج سبزوار و هیات هندبال آمل حضور داشتند پس از شهرداری تبریز، تیم های کوشا نسیم کرمان و شهید نوبخت لارستان نیز با قرارگرفتن در رده های دوم و سوم جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند.
7233/587
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن