تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802239232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت سارقان و زورگیران در پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: بازداشت سارقان و زورگیران در پایتخت جامعه > حوادث - مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز جمعه 16 اسفند 1392

سرکلانتر ششم پایتخت از انهدام باند سارقین منزل که خود را باند دالتون‌ها معرفی کرده بودند، خبر داد.

انهدام باند دالتون‌ها در پایتخت
سرهنگ محمدحسن خلیلی به ایسنا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در منطقه افسریه تهران، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری 156 افسریه قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تحقیقات ماموران ادامه داشت تا اینکه یکی از شهروندان با تماس با پلیس 110 اعلام کرد که فردی مشکوک در حیاط منزلش حضور دارد، گفت: ماموران کلانتری بلافاصله در محل حاضر و این متهم را دستگیر کردند.
سرکلانتر ششم پایتخت با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه‌دار بوده و تاکنون به علت سرقت چندین مرتبه بازداشت شده است، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی، سه تن از همدستان خود را معرفی کرد و در تشریح شیوه و شگرد خود گفت که با اطلاع از خالی بودن منازل، آنها را زیر نظر گرفته و در فرصت مناسب و با سوء‌ استفاده از نبود صاحبخانه، ضمن تخریب قفل و مغزی در ورودی آپارتمان‌ها، به منزل وارد و وسایل را سرقت می‌کرده‌اند.
خلیلی افزود: بررسی‌ها نشان داد که سارقان پس از انتقال اموال به پاتوق خود، آنها را بین خود تقسیم کرده و از طریق پول حاصله‌ از فروش اموال مسروقه، مواد مخدر از نوع شیشه خریداری می‌کردند.
وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی، مخفی‌گاه اعضای دیگر این باند شناسایی و در یک عملیات ضربتی پلیس دیگر اعضای این باند را در حالی که مشغول استعمال شیشه بودند، دستگیر کردند، گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به چندین فقره وسایل منازل اعتراف و برای تکمیل پرونده‌شان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.   دستگیری سه پسر تبهکار به اتهام زورگیری/ تنظیم قرار سرقت ها هنگام کشیدن قلیان
سه پسر جوان که هنگام کشیدن قلیان قرارهای خود برای سرقت هایشان را می گذاشتند در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش مهر، 22 خرداد امسال فردی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر به ماموران اعلام کرد از سوی سرنشین یک موتورسیکلت مورد زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه قرار گرفته است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی تهران پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.
مالباخته پس از حضور در اداره آگاهی به کارآگاهان گفت: ساعت 7 بعدازظهر 22 خرداد در خیابان آیت الله سعیدی داخل ایستگاه اتوبوس ایستاده بودم که یک موتورسیکلت در پشت ایستگاه توقف و سرنشین آن که جوان قوی هیکلی بود به سمت من آمد. او با تهدید چاقو گوشی تلفن همراه مرا سرقت کرد و با موتور از محل دور شد.
با آغاز رسیدگی به پرونده کارآگاهان با انجام چهره نگاری و بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی حسین 23 ساله به عنوان یکی از اعضای گروه سارقین زورگیر شدند.
سوابق حسین نشان داد که وی طی سالهای 85، 87 و 91 چندین بار به اتهام ارتکاب جرایم ایراد ضرب و جرح عمدی، سرقت همراه با آزار و اذیت و قدرت نمایی با سلاح سرد دستگیر و روانه زندان شده بود.
با شناسایی حسین از سوی مالباخته دستگیری وی در دستور کار اداره پنجم قرار گرفت و کارآگاهان توانستند پس از شناسایی محل تردد متهم در محدوده خیابان شمشیری او را 29 بهمن ماه دستگیر و به اداره پنجم منتقل کنند. حسین پس از مواجهه حضوری با مالباخته و کشف دهها گوشی تلفن همراه دارای سابقه سرقت از مخفیگاهش لب به اعتراف گشود و با معرفی دو همدستش مدعی شد که گوشی تلفن همراه مالباخته را به قیمت 40 هزار تومان فروخته است.
همزمان با شناسایی هویت دو عضو دیگر گروه به نام های میلاد 19 ساله و صادق 25 ساله دستگیری آنها در دستور کار اداره پنجم قرار گرفت و کارآگاهان با بررسی سیستم جامع پلیس متوجه شدند که میلاد در یک فقره زورگیری ناموفق از سوی مردم دستگیر و در حال حاضر در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دارد.
حسین در خصوص نحوه دستگیری میلاد به کارآگاهان گفت: 19 بهمن امسال در خیابان کارون قصد زورگیری از سه نفر را داشتیم که میلاد و صادق از موتور پیاده و به سراغ آنها رفتند. صادق با آن سه نفر درگیر شد و با چاقو آنها را مجروح کرد. زمانی که خواستیم با موتور از محل فرار کنیم زمین خوردیم و میلاد از سوی مردم دستگیر شد.
با دستگیری دو عضو گروه و اعتراف صریح آنها به دهها فقره زورگیری و معرفی صادق به عنوان عضو اصلی گروه، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. از سوی دیگر بررسی سوابق صادق نشان داد که وی در سالهای گذشته بارها به اتهام زورگیری و ضرب و جرح عمدی دستگیر و روانه زندان شده بود. مخفیگاه صادق در شهرک ولیعصر شناسایی و 30 بهمن ماه متهم در منزل یکی از بستگانش در شهریار دستگیر شد. صادق در بازجویی ها گفت: بیشتر سرقت های خود را در تاریکی شب و بین ساعت 8 تا 12 انجام می دادیم. پس از سرقت ها نیز به داخل پارک رفته و در آنجا قلیان می کشیدیم و قرار خود برای سرقت های بعدی را می گذاشتیم.
سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: از متهمان دو موتورسیکلت پالس و هوندا 125 کشف شده و از افرادی که به این شیوه مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته اند دعوت می شود برای شناسایی متهمان به اداره پنجم پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.   زورگیری پسر 206 سوار از کارگران فصلی
پسر شرور که با یک پژو 206 از کارگران فصلی زورگیری می کرد در دام ماموران پلیس آگاهی گرفتار شد.
به گزارش مهر، اواخر دی ماه امسال تعدادی از کارگران فصلی با مراجعه به کلانتری 153 شهرک ولیعصر به ماموران اعلام کردند که هر کدام از آنها از سوی سرنشین یک پژو 206 سفیدرنگ مورد زورگیری قرار گرفته اند. شکات پرونده در اظهارات خود عنوان کردند که سرنشین یک پژو 206 سفیدرنگ به بهانه استخدام آنها به عنوان کارگر روزمزد اقدام به زورگیری کرده است.
یکی از شکات به ماموران اظهار داشت: ساعت 8:30 صبح 28 دی ماه امسال در شهرک ولیعصر برای کارگری ایستاده بودم که یک پژو 206 با یک سرنشین جوان به من مراجعه و عنوان کرد که برای سیمان کاری در یک شرکت ساختمانی نیاز به کارگر دارد. من نیز به همراه دوستم سوار 206 شدیم اما چند خیابان آن طرف تر راننده توقف و با تهدید قمه اقدام به زورگیری گوشی های تلفن همراه و وجوه نقد هر دوی ما کرد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.
با آغاز رسیدگی به پرونده و همکاری تیم تجسس کلانتری شهرک ولیعصر، پژو 206 شناسایی و مالک آن پس از حضور در کلانتری اعلام کرد که خودرو در اختیار پسرش به نام حسن 29 ساله قرار داشته است.
در ادامه کارآگاهان با بررسی بانک مجرمان سابقه دار اقدام به شناسایی حسن به عنوان یکی از مجرمان حرفه ای کردند که در سالهای 84 و 88 به اتهام مشارکت در آدم ربایی و زورگیری مقرون به آزار دستگیر و روانه زندان شده بود.
حسن در حال حاضر نیز به مصرف مواد مخدر اعتیاد شدیدی پیدا کرده است و با شناسایی تصویر حسن از سوی شکات دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام مخفیگاه وی در اسلامشهر شناسایی و اواخر بهمن ماه متهم دستگیر و به کارگاه پنجم پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ کارآگاه گزافی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی تعدادی از شکات و اعتراف متهم قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت. به همین خاطر از تمام شکات و مالباختگان به ویژه کارگران زحمتکشی که بدین شیوه مورد زورگیری و سرقت اموال قرار گرفته اند دعوت می شود برای شناسایی متهم و پیگیری شکایت خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.   دستبند پلیس فتا در دستان سارق حجم دانلود
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارق حجم دانلود اینترنت در رشت خبر داد و به ایسنا گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی فردی با هویت معلوم مبنی بر اینکه از حجم دانلود اینترنت وی به صورت غیرمجاز سرقت می‌شود، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
سرهنگ ایرج محمدخانی افزود: با پی جویی‌های فنی و پلیسی کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند سارق حجم دانلود اینترنت را که مردی 31 ساله، اهل و ساکن رشت بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کنند.
وی گفت: متهم دستگیر شده دانشجو است که با هک کردن مودم، وقت و بی وقت از حجم دانلود اینترنت شاکی به صورت رایگان برای وب گردی و دانلود اطلاعات، سوء استفاده کرده به تصور اینکه هویت وی در فضای مجازی پنهان مانده و قابل شناسایی نخواهد بود، عمل مجرمانه خود را بدین ترتیب ادامه داده است.
سرهنگ محمدخانی اظهار کرد: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده در بازرسی از منزل متهم، وی به بزه انتسابی و اینکه با هک کردن مودم وقت و بی وقت از حجم دانلود اینترنت شاکی به صورت غیرمجاز برای وب گردی و دانلود اطلاعات سوء استفاده می کرد، اعتراف کرد که به همراه تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد.
47282



جمعه 16 اسفند 1392 - 18:04:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن