تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانات رهبر معظم انقلاب پيرامون معماري پايتخت؛ اولويتي راهبردي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۵۰ب.ظ)
مهندس تندگويان در شهرداري منطقه 3 عنوان کرد: بيانات رهبر معظم انقلاب پيرامون معماري پايتخت؛ اولويتي راهبردي نايب رييس کميسيون معماري و شهرسازي شوراي اسلامي شهر تهران در جلسه ملاقات عمومي با شهروندان منطقه 3، بيانات رهبر معظم انقلاب پيرامون معماري پايتخت را اولويتي راهبردي عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، جلسه ملاقات عمومي مهندس فخرالدين سليماني شهردار اين منطقه بر اساس برنامه هفتگي با تعدادي از شهروندان ساکن در منطقه با همراهي مهندس محمد مهدي تندگويان برگزار شد.
مهندس تندگويان ضمن گفتگو و مذاکره مستقيم با شهروندان حاضر در اين جلسه ، اجراي دقيق طرح تفضيلي جديد شهر تهران را از جمله اولويت هاي شوراي اسلامي پايتخت عنوان کرد و افزود: اجراي منويات و ديدگاههاي ارزشمند رهبر معظم انقلاب در ساخت و ساز و نماي معماري ايراني – اسلامي پايتخت جزو برنامه ها و سياست هاي راهبردي مديريت شهري است.
اين گزارش حاکي است در چهل و سومين جلسه ملاقات عمومي ، شهروندان در خواست هاي خود را پيرامون موضوعاتي چون مجوزهاي ساختماني ،رسيدگي به تخلفات و جرايم ساختماني ،عوارض و فضاي سبز و عمراني مطرح کردند و شهردار منطقه 3 نيز دستورات لازم را در اين زمينه صادر کرد.
تشکيلات مجمع فرزندان شاهد شهر داري تهران هيات امنايي شد/منع نامگذاري بن بست معابر شهر تهران به نام شهدا
محمد مهدي تندگويان عضو شوراي اسلامي شهر تهران در ديدار با فرزندان شاهد شاغل در شهرداري منطقه 3 تهران از ارتقاي تشکيلات مجمع فرزندان شاهد شهرداري تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، مهندس تندگويان حضور نمايندگاني از اقشار مختلف جامعه در شوراي اسلامي شهر تهران را نعمت بزرگ الهي دانست که خوشبختانه هريک از آنان بخشي از مشکلات و در خواست هاي شهروندان در حوزه مربوطه را پيگيري مي کنند.
مهندس تندگويان با اشاره به حمايت خود از درخواست ها و مشکلات فرزندان شهدا افزود: دفاع از فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه تمامي اعضاي شوراي شهر است اما از آنجا که خود به عنوان فرزند شهيد در آن عضويت دارم با دقت و وسواس ويژه اي موضوعات مربوط به خانواده - هاي ايثارگران و فرهنگ شهادت را دنبال مي کنم .
وي در ادامه در خصوص اقدامات و مصوبات انجام شده پيرامون حفظ منزلت شهدا و ايثارگران به منع نامگذاري کوچه هاي بن بست به نام شهدا و همچنين پيگيري در خصوص تغيير چارت تشکيلاتي مجمع فرزندان شاهد شهرداري تهران و استقرار نظام هيئت امنايي در اين مجمع اشاره کرد.
مهندس تندگويان در ادامه افزود: در ملاقات و ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران با مقام معظم رهبري درخواست ديداري جداگانه براي فرزندان شاهد را داشتم که ايشان استقبال کردند و خوشبختانه اين ديدار محقق شد.
وي با اشاره به اينکه نگاه جامعه و ديد عمومي مردم به خانواده معظم شهدا بسيار رفيع و والاست تصريح کرد: به همين ميزان نيز شما فرزندان شهيد وظيفه و رسالتي بزرگ بر دوش داريد و بايد با تلاشي مضاعف ،تعهد و تخصص را در کار نشان دهيد و با ارائه نظرها و ديدگاههاي علمي و تاثير گذار کارهايي ماندگار انجام دهيد که نتيجه آن براي تمام شهرو شهروندان ملموس باشد.
مهندس تندگويان تصريح کرد: امروز ايمان دارم مديريت شهري تهران با تمام اعتقاد و باور قلبي حمايت و پشتيباني از اين قشر ارزشمند جامعه را در دستور کار دارد و حضور شما در بخش هاي مختلف شهرداري تهران گواه اين مطلب است .
عضو شوراي اسلامي شهر تهران شکل گيري مجمع فرزندان شهدا را مصداقي بر اين مطلب عنوان کرد و خاطر نشان کرد: اميدوارم اعضاي اين مجمع با تشکيل هسته هاي فکري و علمي در مناطق 22 گانه طرح ها و ايده هاي جديد خود را به شهرداران ارائه کنند.
در ابتداي اين نشست صميمي ، مهندس فخرالدين سليماني شهردار منطقه حضور فرزندان شهدا در شهرداري را از برکت ها و نعمت هاي الهي عنوان کرد که يادآور پدران شهيد و رشادت ها ي آنان و تجلي فرهنگ ايثار و شهادت در شهرداري تهران است .
مهندس سليماني تعامل و همفکري فرزندان شاهد در منطقه و تشکيل جلسات مستمر را مورد تاکيد قرار داد و افزود: ارائه انديشه و طرح هاي نو و خلاقانه از جمله انتظاراتي است که شما عزيزان مي توانيد برآورده کنيد و با تاسي از روحيه جهادي پدران شهيد خود و مديريت جهادي که اکنون در شهرداري تهران حاکم است وظيفه و رسالت خود را به انجام برسانيد.
شهردار منطقه 3 حمايت و پشتيباني از فرزندان شاهد را وظيفه خود برشمرد و اظهار داشت : به يقين ظرفيت هاي ارزشمند و قوي در بين شما عزيزان وجود دارد که ما در تلاش هستيم زمينه بهره مندي بيشتر از آن را فراهم کنيم.
گفتني است در اين نشست صميمي که مهدي باقري دبير مجمع فرزندان شاهد شهرداري تهران نيز حضور داشت هريک از فرزندان شاهد شاغل در شهرداري منطقه 3 ديدگاهها و نظرات خود را پيرامون موضوعات مختلف مطرح کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن