تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر تبلیغاتی اردوغان به یکی از شهرهای ترکیه با اعتراض مردمی روبرو شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سفر تبلیغاتی اردوغان به یکی از شهرهای ترکیه با اعتراض مردمی روبرو شد آنکارا- ایرنا - هزاران نفر از مردم «اسکی شهر» از شهرهای بخش مرکزی ترکیه همزمان با سفر تبلیغات انتخاباتی «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر ترکیه به این شهر، تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کردند.


انتخابات شهرداری ها 30 مارس - 10 فروردین ماه سال آینده - در ترکیه برگزار می شود. این انتخابات برای حزب حاکم عدالت و توسعه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «سون خبر»، معترضان در منطقه «اس پارک» شهر «اسکی شهر» تجمع کردند و شعارهایی با مضمون «دزدان را دستگیر کنید»، «دست از اینترنت بکش» و «همه جا تقسیم همه جا مقاومت» سر دادند و نسبت به سیاست های دولت اعتراض کردند.
نیروهای پلیس این تظاهرات را غیرقانونی اعلام کرد و از معترضان خواست تا متفرق شوند. اما معترضان نسبت به درخواست پلیس بی توجهی نشان دادند.
نیروهای پلیس که موفق نشد معترضان را به صورت مسالمت آمیز متفرق کند، با ماشین های آب پاش و گاز فلفل و اشک آور به تظاهرکنندگان حمله و آنها را متفرق کرد.
شاهدان عینی گزارش دادند که در این تجمع اعتراض آمیز ده ها نفر دستگیر شدند.
خاورم ** 2010** 230**1545
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن