تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819498749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراضات به محدوديت اينترنتي در ترکيه به خشونت کشيده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۹:۱۵ب.ظ)
اعتراضات به محدوديت اينترنتي در ترکيه به خشونت کشيده شد هزاران نفر در استانبول به خيابان‌ها ريختند تا عليه قانون جديد محدودکننده شبکه اينترنت اعتراض کنند. در پي درگير‌ها با پليس ده‌ها نفر دستگير شدند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، هزاران نفر در ترکيه عليه قانون سانسور در اينترنت دست به تظاهرات زدند. در پي درگير‌ها با پليس ده‌ها نفر دستگير شدند.
اين قانون در اوايل فوريه به تصويب پارلمان ترکيه رسيد و هفته گذشته عبدالله گل، رئيس‌جمهور، با امضاي خود آن را اجرايي کرد.
بر اساس اين گزارش هزاران نفر در استانبول به خيابان‌ها ريختند تا عليه قانون جديد محدودکننده شبکه اينترنت اعتراض کنند.
رجب طيب اردوغان، نخست وزير ترکيه قصد دارد بر اختيارات سازمان امنيت کشور بيافزايد.
تصويب لايحه محدوديت اينترنت توسط پارلمان ترکيه موجب اعتراضات گسترده از سوي مقامات اتحاديه اروپا شد. بر اساس اين طرح دولت مي‌تواند در عرض چهار ساعت دسترسي به اطلاعات سايت‌هايي را که توهين‌آميز مي‌داند، قطع کند.
اين اولين بار نيست که دولت اردوغان اقدام به فيلتر کردن برخي سايت هاي مخالف کرده است. پيش از اين نيز سايت‌ها در ترکيه به دليل آنکه مخالفان اردوغان و هواداران جنبش‌ اعتراضي براي برقراري ارتباط از آنها استفاده مي‌کردند، مسدود شده‌اند.
معترضين به اين طرح دولت رجب طيب اردوغان را متهم مي‌کنند که با اين روش قصد دارند از شنيده شدن صداي مخالفين ممانعت به عمل آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن