تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل ايران خودرو: اقتصاد مقاومتي، رياضت اقتصادي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:
۱۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۴۹ب.ظ)
اعلام راهبرد ايران خودرو براي تحقق اقتصاد مقاومتي مديرعامل ايران خودرو: اقتصاد مقاومتي، رياضت اقتصادي نيست گروه صنعتي ايران خودرو تحقق اقتصاد مقاومتي را سر لوحه تمام امور خود قرار داده که يکي از محورهاي اساسي آن حضور فعال در بازارهاي بين المللي است تا از اين طريق ارز مورد نياز خود را تامين كند.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشم يکه زارع مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: دراجراي منويات مقام معظم رهبري پيرامون سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي و تاکيددولت تدبير و اميد و وزير صنعت، معدن و تجارت مبني بر اهتمام ويژه براي اجرايي نمودن مفادآن، گروه صنعتي ايران خودرو تشكيل کارگروه ويژه اقتصاد مقاومتي و تنظيم نقشه راه اقتصاد مقاومتي را در دستور كارگروه مذكور قرار داده است.
وي به برخي از برداشت هاي نادرست از فرمايشات مقام معظم رهبري درخصوص اقتصاد مقاومتي اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه دربعضي از بخش ها تصور درستي از اقتصاد مقاومتي صورت نگرفته و آن را به مثابه رياضت اقتصادي قلمدادمي کنند درحالي که حضور قوي در عرصه هاي مختلف اقتصادي ، صنعتي و سياسي هدف اصلي اين راهبرد است.
يکه زارع با تاکيد بر اينکه نبايد تمام توان خود را دريک جبهه متمرکز کنيم، گفت: ايران خودرو نبايد فقط به افزايش توليد متکي باشد، بلکه بايد درطراحي محصولات جديد ، برند سازي و حضور در بازار هاي جهاني نقش پر رنگ تري داشته باشد.
مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به اينکه نهادينه شدن اقتصاد مقاومتي کمک زيادي به بهبود وضعيت صنعت خودرو کشور خواهد کرد، اظهار داشت: هم اکنون مشکل اصلي صنعت خودرو کشور بعضي از محدوديت ها است که با رفع آن ها اين صنعت روي ريل توسعه و پيشرفت قرار مي گيرد.
يکه زارع تاکيد کرد: در اين زمينه بايد شرايط گشايش ال سي ، نرخ بهره تسهيلات بانکي ، شيوه قيمت گذاري خودرو ها و برخي ديگر ازقوانين اصلاح شود و سازمان ها نيز به وظايف قانوني خود عمل كنند.
وي بيان کرد: بانک ها هم بايد به سوي اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي حرکت کنند به طوريکه درشرايط اقتصاد مقاومتي نبايد همان روند و نگاه قبلي نسبت به توليد و صنعت ادامه يابد.
يکه زرع خاطرنشان کرد: هر وقت در تعاملات و تبادلات با کشور هاو شرکاي خارجي با نگرش اقتصاد مقاومتي وارد مذاکره شديم، کشورهاي خارجي و مذاکره کنندگان در مقابل ما تعظيم خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن