تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820763125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسی حق ندارد در کار دولت کارشکنی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کسی حق ندارد در کار دولت کارشکنی کند بیرجند - ایرنا - امام جمعه موقت بیرجند گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت با هم تعامل خوبی دارند و کسی حق ندارد در کار دولت کارشکنی کند.


حجت الاسلام ˈسید محمد باقر عبادیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه بیرجند افزود: اگر زمانی هم وزیری به صحن علنی می آید، تنها برای پاسخگویی به مجلس می باشد و این به معنی کارشکنی در کار دولت نیست.
وی در خصوص اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز گفت: اعتبارات این صندوق در راستای حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی می باشد و مجلس برای هیچ استانی سقف تعریف نکرده است.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر کسی به ما مراجعه کند، وظیفه داریم برای دریافت تسهیلات کمکش کنیم، منتهی اگر تسهیلات این صندوق نصیبش نشده، به طور حتم به لحاظ قانونی مشمول دریافت تشخیص داده نشده است.
وی در بخش دیگری به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری به سران سه قوا ابلاغ شده، اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به معنی سختی دادن مردم و در تنگنا قرار گرفتن آحاد مردم نمی باشد.
حجت الاسلام عبادی افزود: به لحاظ ثروت های زیاد و موقعیت خاص جغرافیایی منطقه خاورمیانه، همیشه در طول تاریخ مورد توجه قدرت های بزرگ بوده و آنها هیچگاه اجازه نمی دادند یک دولت پرقدرت در این منطقه شکل بگیرد.
وی گفت: مبنای اقتصاد مقاومتی به این معناست که به شکلی برنامه ریزی شود تا هیچگاه اقتصاد ایران از بحرانهای اقتصادی، سیاسی و امنیتی ایجاد شده در منطقه تاثیر نپذیرد.
حجت الاسلام عبادی در ادامه به سالروز ولادت حضرت زینب(س) که به روز پرستار نامگذاری شده، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت درمان و بیمارستان های ما مطلوب نیست.
وی با انتقاد از وضعیت کنونی بیمه در ایران نیز ابراز داشت: در حالی که پرداخت بیمه حق بیماران بین 10 تا 15 درصد می باشد، اما هم اکنون سهم بیماران 70 درصد است و این وضعیت نیاز به اصلاح دارد.666 /665
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن