تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802501732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک نماینده مجلس: تدبیر دولت نتوانسته قفل معیشت مردم را باز کند/کلید را به مردان کاردان و ماهر بسپارید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
یک نماینده مجلس: تدبیر دولت نتوانسته قفل معیشت مردم را باز کند/کلید را به مردان کاردان و ماهر بسپارید

یک نماینده مجلس: تدبیر دولت نتوانسته قفل معیشت مردم را باز کند/کلید را به مردان کاردان و ماهر بسپارید
نماینده مردم محلات در خانه ملت گفت: کلید تدبیر دولت هنوز نتوانسته است قفل معیشت مردم را باز کند. سپردن این کلید به دست مردان ماهر و کاردان می‌تواند این مسیر را برای ما باز کند.
به گزارش نامه نیوز، ، علیرضا سلیمی در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: هفته گذشته سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد. اعلام این سیاست‌ها در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای علامت روشنی است که نگاه به درون مسیر عزت ما را بیمه می‌کند.

وی افزود: انعطاف در برابر زورگویان و خودباختگی و حقیر شمردن خود آفتی است که بنیان هویت ما را تهدید می‌کند. تصوری که ارتباط با برخی دول را کلید حل مشکلات می‌داند باید از این رهنمود به خود آمده و در مبادی فکر خود تجدید نظر کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: هرچند اقدام به موقع سران قوا در استقبال از این سند قابل تقدیر است اما سوال اساسی این است که اقتصاد مقاومتی بدون رها شدن از صادرات تک‌محصولی و تکیه بودجه بر نفت چه معنایی خواهد داشت.

سلیمی خاطرنشان کرد: راهکار اجرایی شدن این سند در سال آتی در حالی که پرونده بودجه بسته شده کدام است. برنامه ریزی جدی جهت تقویت تولید داخل خروج از رکود بخش صنعت رونق بازار کسب و کار کاهش آمار بیکاری کنترل تورم تقویت پول ملی افزایش صادرات غیر نفتی مثبت شدن تراز تجارت خارجی پرهیز از مصرف‌زدگی نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی از جمله اموری است که در این میدان باید به آن توجه جدی داشت.

وی افزود: پرواضح است اقتصاد مقاومتی بدون پیوست فرهنگ مقاومتی و مقاومت فرهنگی معنا نخواهد داشت.

نماینده مردم دلیجان در خانه ملت اظهار داشت: ژست روشن‌فکری برخی کوتاه‌اندیشان در حمله به بنیادهای فرهنگی و اصول اعتقادی نشان از بیداری مارهای خفته دارد. تجویز نشر برخی از آثار ذاله ترویج سرسپردگان فرهنگی غرب بی‌عملی نهادهای مسئول در مقابل موج مخرب پوشش‌های غیر متعارف و تولید فیلم‌های مسئله‌دار و نیز به حاشیه رفتن هنرمندان متعهد اموری نیست که بتوان به راحتی از کنار آنها گذشت.

سلیمی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی بدون توجه به تقویت علم و دانش معنا پیدا نخواهد کرد. اقتصاد دانش‌بنیان است که در جهان کنونی اجرت کارزار با رقیبان را به ما خواهد بخشید. عدم توجه کافی به بودجه پژوهش آسیبی است که مجلس باید هرچه سریع‌تر جلوی آن را بگیرد.

وی افزود: سوگ‌مندانه باید گفت موج کپی‌برداری و سرقت علمی در بخش پایان‌نامه‌نویسی امروز رشد علمی کشور را دچار تزلزل کرده است. وزارت علوم با دقت و سرعت این بیماری را ریشه‌کن کند.

عضو فراکسیون روحانیان مجلس ادامه داد: امید است اتفاقات اخیر در کشور اوکراین ساده‌اندیشانی که فتنه 88 را فقط یک حادثه می‌دانستند به خود آورد. حوادث این کشور نمایش سناریویی است که برای کشور ما نیز در خواب دیده بودند. شرط عقل و تدبیر آن است که از این گونه حوادث به خود آییم و مسائل را آنچنان که هست تحلیل کنیم تا مبادا در گرداب توطئه‌های دشمنان غرق شویم.

سلیمی خاطرنشان کرد: کلید تدبیر دولت هنوز نتوانسته است قفل معیشت مردم را باز کند. سپردن این کلید به دست مردان ماهر و کاردان می تواند این مسیر را برای ما باز کند.

به گزارش فارس، وی افزود: سوالی که در اینجا وجود دارد این است که چگونه برخی رجال سیاسی ما هم‌زمان نامزد چندین پست تخصصی کاملا متفاوت بوده و هستند و پیوسته بر این شیپور که ما حلال همه مشکلات و حل‌المسائل امور کشور هستیم می‌دمند تدبیر اقتضا می‌کند که مسائل مهم به اهلش سپرده شود و در تقسیم پست‌ها توانایی تجربه و تعهد ملاک قرار گیرد نه قوم و خویش بازی و گرایش‌های حزبی و جناحی.






1392/12/4





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن