تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801265098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لابی صهیونیست به دنبال نابود کردن مذاکرات هسته‌ای و منحرف ساختن آن است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افخم در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی:
لابی صهیونیست به دنبال نابود کردن مذاکرات هسته‌ای و منحرف ساختن آن است
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به جدیدترین ادعای مقامات رژیم صهیونیستی، آن‌را یک ادعای ناشیانه و یک سناریوپردازی پر از ابهام و دروغ خواند که فقط اذهان بیمار ، توان سر هم کردن آنها را دارند.


به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به جدیدترین ادعای مقامات رژیم صهیونیستی، آن‌را یک ادعای ناشیانه و یک سناریوپردازی پر از ابهام و دروغ خواند که تنها اذهان بیمار، توان سر هم کردن آنها را دارند.

وی به هم‌زمانی این تبلیغات گسترده با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و برگزاری اجلاس سالانه آیپک که مهم‌ترین دستور کار آن انحراف توجه از مسئله اصلی خاورمیانه و جلب توجه به مشکلات ساختگی و جعلی است، اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته نیز این لابی شکست خورده در جریان اجلاس سالانه خود تلاش گسترده و برنامه ریزی شده‌ای را برای تحمیل سیاست‌های خود بر ملت آمریکا و کنگره آن کشور انجام داده و به صراحت با هرگونه گفت‌وگوی دیپلماتیک مخالفت کرده بود.
 
افخم افزود: لابی مذکور پس از شکست خوردن در جلوگیری از آغاز گفت‌وگوهای دیپلماتیک در موضوع هسته ای ، اکنون به صراحت اعلام کرده است به دنبال نابود کردن مذاکرات جاری و منحرف ساختن آن است.
 
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان از دولت آمریکا خواست به جای توجه به تولیدات جعلی و مداوم دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و همراهی با آن در متهم کردن ایران و استفاده از الفاظ و لحن غیر دیپلماتیک و فرافکنی مشکلات خاورمیانه، به حل واقعی مسئله اصلی منطقه از طریق توقف جنگ افروزی، تروریسم دولتی و اقدامات غیر انسانی علیه ملت مظلوم فلسطین بپردازد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن