تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایتارتاس: اسنودن میلیاردها دلار به آمریکا خسارت زد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایتارتاس: اسنودن میلیاردها دلار به آمریکا خسارت زد مسکو- ایرنا- خبرگزاری ایتارتاس اعلام کرد: ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا با ربودن مدارک اطلاعاتی و افشای بسیاری از آنها میلیاردها دلار به این کشور خسارت وارد کرد.


به گزارش ایرنا، ایتارتاس روز جمعه در گزارش خود یادآوری کرد: اسنودن اسناد مربوط به برنامه های جاسوسی و استراق سمع سیستم اطلاعاتی آمریکا را ربود و در اختیار رسانه ها گذاشت و با این اقدام میلیاردها دلار به امنیت ملی آمریکا خسارت وارد کرده است.
در این گزارش گفته شده است: هنوز ابعاد واقعی خسارت و ضربه ای که اسنودن به سیستم اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا وارد کرده است مشخص نیست و برای این منظور حداقل دو سال زمان لازم است.
خبرگزاری روسی به استناد برآورد کارشناسان یادآوری کرد: اسنودن بیش از یک میلیون و 700 هزار سند محرمانه را سرقت کرده است.این اسناد مربوط به فعالیت های سازمان های جاسوسی آمریکا و عملیات نیروهای مسلح این کشور می شود.
گزارش خبرگزاری روسی حاکی است: کارشناسان بر این عقیده اند که افشای اطلاعات این اسناد ، به دشمنان ایالات متحده فرصت داده است از شیوه های جاسوسی این کشور مطلع شوند و علاوه بر آن عملیات نیروهای مسلح آمریکا و جان سربازان این کشور را به خطر انداخته است.
اسنودن از ماه ژوئن سال 2013 در مسکو به سر می برد و دولت روسیه در ماه سپتامبر سال گذشته به وی پناهندگی سیاسی یک ساله داد.
اسناد افشا شده از سوی اسنودن در نشریات چند کشور اروپایی از جمله روزنامه انگلیسی گاردین پرده از شنود مکالمات تلفنی سران کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین توسط آژانس امنیت ملی آمریکا کنار زده و موجب سردی روابط واشنگتن با بسیاری از متحدان و کشورهای دوست خود شده است.
اروپام/2242**۵۱۸**1586
انتهای پیام /*




16/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن