تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818863678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدگاه حکیمانه رهبر انقلاب راهگشای مدیران و اهالی فرهنگ و هنر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی: دیدگاه حکیمانه رهبر انقلاب راهگشای مدیران و اهالی فرهنگ و هنر است تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور بیانیه ای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را چون همیشه روشنگر مسیر حرکت کشور به ویژه حوزه فرهنگ دانست و گفت : دیدگاه حکیمانه معظم له راهگشای مدیران فرهنگی کشور و همه اهل فرهنگ و هنر است .


به گزارش عصر پنجشنبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،علی جنتی در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه ای اظهار کرد : سخنان حکمت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان، همچون همیشه روشنگر مسیر حرکت کشور به ویژه در حوزه فرهنگ بوده و دیدگاه حکیمانه ، عالمانه و واقع بینانه معظم له راهگشای مدیران فرهنگی کشور و همه اهل فرهنگ و هنر به افق های رشد و تعالی است و بر عزم و همت آنان در صیانت از هویت دینی، ملی و انقلابی کشور خواهد افزود.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : بی تردید، رفع دغدغه های معظم له، نیازمند درک عمیق مقوله تهاجم فرهنگی؛تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و به میدان آوردن جریان فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی در برابر این تهاجم است ؛ همچنین تحقق این دیدگاه متعالی مستلزم حمایت از هنر متعهد به آرمان های اسلامی و صیانت محیط زیست فرهنگی از آفت ها و آلایش های عقیدتی و سیاسی است.
این بیانیه می افزاید : بدیهی است دستیابی به این هدف در گرو اهتمام همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی به جهت یابی دقیق فکری و ساماندهی هنر و اندیشه بر مبنای هویت اصیل اسلامی و انقلابی خواهدبود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با الهام از رهنمودهای تعالی بخش رهبر فرزانه انقلاب می کوشد با تعمیق فرهنگ و هنر متعهد، تقویت احساس مسئولیت در پدید آورندگان آثارو اصحاب رسانه و جذب حداکثری اهالی فرهنگ و هنرکه در نقاط عطف تاریخی همچون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی، و صحنه های مختلف رویارویی با تهاجم فرهنگی مجاهدتی بی بدیل نموده اند، تمامی همت خویش را برای تحقق منویات ایشان به کار گیرد.
در پایان این بیانیه آمده است : امید می رود که حاصل این تلاش و ادای تکلیف مورد تایید رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی ، رضایت مراجع عظام تقلید و همه دلسوزان مومن و متعهد واقع شود.
فراهنگ **1630**1599
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن