تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز غرس 300 هزار اصله نهال در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۴۲ب.ظ)
آغاز غرس 300 هزار اصله نهال در آذربايجان غربي در گراميداشت هفته منابع طبيعي غرس 300 هزار اصله نهال در مناطق مختلف آذربايجان غربي نيز همزمان با سراسر کشور آغاز شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ به همين مناسبت استاندار آذربايجان غربي با حضور در محوطه سازمان جهاد كشاورزي استان دو اصله نهال غرس كرد.
مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري آذربايجان غربي در اين آيين گفت: رويکرد برنامه هاي امسال هفته منابع طبيعي برنامه هاي ترويجي و فرهنگي است که اميدواريم بتوانيم با اجراي اين برنامه ها، آگاهي مردم در خصوص حراست از عرصه هاي ملي را افزايش دهيم.
پيرمرداي کاشت 300 هزار اصله نهال غير مثمر، درختکاري در مدارس، کاشت 100 هزار اصله نهال توسط نيروهاي نظامي و انتظامي ، سازمان هاي مردم نهاد و جامعه ورزشي استان و درختکاري در محيط بقاع متبرکه و آرامستان هاي استان را از جمله برنامه هاي هفته منابع طبيعي اعلام کرد .
وي افزود: نهال هايي که در هفته منابع طبيعي توزيع مي شوند از گونه هاي مقاوم جنگلي مانند سرو، کاج، سرو خمره اي و سرو نقره اي هستند و امسال براي نخستين بار در استان 10 هزار اصله نهال مثمر از جمله فندق، پسته وحشي، زالزالک و سماق در سطح آذربايجان غربي توزيع مي شود.
آذربايجان غربي با يک ميليون هکتار زمين زراعي، دو ميليون و 700 هزار هکتار مرتع ، 110 هزار هکتار عرصه جنگلي يکي از استان هاي سرسبز ايران اسلامي است .

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن