تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802910842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلی ترین وظیفه مسلمانان وحدت در برابر ظلم و فساد صهیونیسم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اصلی ترین وظیفه مسلمانان وحدت در برابر ظلم و فساد صهیونیسم است رشت - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اولین وظیفه مسلمانان وحدت، همدلی و مهربانی و ایستادگی در برابر صهیونیسم جهانی و برائت از توطئه های شوم یعنی ظلم و فساد آنهاست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت السلام و المسلمین ˈمحمدرضا تویسرکانیˈ عصر پنجشنبه در مراسم یادواره سرداران و 405 شهید والامقام فومن که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، افزود: هرکس از عنوان ˈوحدتˈ و ˈبرائتˈ برای تفرقه و دشمنی با برادران مسلمان استفاده کند، عمل شیطانی انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز دوران بازگشت انسان ها به دین و ارزش های الهی و معنویت است و انقلاب اسلامی سرآغاز این رجعت نورانی است که موجب شده شیطان و مستکبران تلاش خود را برای مانع تراشی در برابر این حقیقت مضاعف کنند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج ادامه داد: امروز مستکبران برای مقابله با محوریت دین در جوامع بشری، فساد و بی بند و باری را بطور فزاینده گسترش داده اند و ایران اسلامی بدلیل کانون معنویت و نورانیت در دنیا، در نوک تهاجم فرهنگی و اخلاقی جبهه کفر قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه مستکبران برای ضربه زدن به مسیر بندگی و عبودیت، منافقانه در میان مومنان رسوخ می کنند، اظهار داشت: گروه های تکفیری بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام هستند که با شعار توحید؛ قتل و غارت و جنایت های بیشماری را بر مسلمانان و شیعیان تحمیل کرده اند.
حجت الاسلام تویسرکانی هدف اصلی آمریکا و صهیونیست ها از حمایت گروه های تکفیری را زشت و خشن نشان دادن چهره اسلام عنوان کرد و گفت: گروه های تکفیری در میان شیعیان نیز با عنوان شیعیان برائتی در حال شکل گیری است که این گروه ها همان کارکرد گروه های تکفیری در میان اهل سنت را برای دشمنان اسلام دارد.
وی با بیان اینکه گروه های تفکیری شکل گرفته در میان شیعیان، امروز 15 شبکه ماهواره ای را در دست گرفته اند، خاطرنشان کرد: براساس سیره و گفتار اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، شیعه واقعی هیچگاه برای اثبات حقانیت تشیع، متوسل به فحاشی و توهین به مقدسات اهل سنت نمی شود.
تویسرکانی در ادامه انقلاب اسلامی را یک انقلاب الهی با پشتوانه مردمی تحت رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر عقلانیت، خردگرایی و بر پایه حقوق بشر و احکام نورانی اسلام بوده و غرب در برخورد با آن مستأصل است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رفتارهای چندگانه غربی ها و آمریکایی ها در مسیر مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: این مذاکرات با هدایت های رهبر انقلاب اسلامی و تدبیر دولتمردان دلیل عزت ایران است نه دلیل ذلت ما.
حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: این شش کشور اگر قدرت داشتند تو سر ما می کوبیدند و کشورمان را پر از بمب می کردند ولی الان با توجه به اذعان رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه ایران کشوری قدرتمند و دارای برنامه استراتژیک است، وارد مذاکره شده اند.
وی در خاتمه سخنانش؛ حضور در مجلس شهیدان را مایه افتخار دانست و ادامه داد: مسیری که شهدا رفتند، مسیر فتح المبین و نابودی دشمنان قرآن و مبارزه با ظلم و فساد است و هم اکنون موفقیت های خود را مرهون و مدیون خون شهیدان هستیم و به حمدالهی در مسیر پر از امید ، سرور و بهجت علی رغم وجود مشکلات حرکت می کنیم.
وی گفت: خون شهدا عامل فراگیر شدن کلمه زیبای اسلام در دنیا شده و دشمنان بنا به وعده الهی در دوره آخرالزمان دیگر نمی توانند جلوی اسلام و دین گرایی مردم جهان را بگیرند و مایوس شده اند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور خانواده های معزز شاهد و ایثارگر، روحانیون، مسوولان، بسیجیان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد؛ حاضران یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی را گرامی داشتند.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
7294/695/506
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن