تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در استان گیلان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در استان گیلان آغاز شد رشت - ایرنا - اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 93 در استان گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.


رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان روز پنجشنبه در حاشیه این مانور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: طرح مذکور از امروز شروع شده و تا پایان فروردین ماه آتی ادامه می یابد.
ˈعلی منتظریˈ تصریح کرد: در اجرای طرح مذکور حدود 250 بازرس این سازمان و اتاق های اصناف سراسر استان به همراه 10 هزار ناظر افتخاری مشارکت فعال خواهند داشت و در این راستا در دو مرحله از واحدهای عرضه کننده کالا و نیز واحدهای ارائه دهنده خدمات بازرسی های مستمر به عمل می آید.
وی افزود: واحدهای صنفی مرتبط با پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، شیرینی و آجیل و میوه در حوزه واحدهای عرضه کالا مورد توجه قرار گرفته و در حوزه ارائه خدمات نیز واحدهای اقامتی، رستوران های بین راهی، جایگاه های سوخت، نمایندگی های ارائه دهنده خدمات خودرو و ... از گروه های هدف اصلی می باشند.
منتظری تصریح کرد : در راستای اجرای طرح یادشده بازرسان و ناظران افتخاری حضوری مؤثر و فعال در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و جایگاه های توزیع میوه شب عید خواهند داشت.
وی همچنین گفت: در تمامی ادارات این سازمان در شهرستان ها نیز همکاران حوزه بازرسی و نظارت بصورت تمام وقت کشیک بوده و آماده پاسخگویی به شهروندان می باشند.
وی افزود: هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی، مقابله با افزایش غیرقانونی قیمت و یا کمبود عرضه کالاها، تشدید بازرسی ها، رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی در جهت احقاق حقوق مصرف کنندگان می باشد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از شهروندان خواست گزارش های مربوط به تخلفات را از طریق ستاد خبری 124 و یا واحدهای بازرسی اتاق های اصناف شهرستان ها اعلام کنند.ک/3
7292/695
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن