تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802920596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور تیم والیبال ارومیه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر خوشحال کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه: حضور تیم والیبال ارومیه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر خوشحال کننده است ارومیه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: بسیار خوشحالیم که با خلق شگفتی در برابر تیم پر مهره باریج اسانس کاشان امروز شاهد حضور تیم با انگیزه شهرداری ارومیه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشور هستیم.


احد یوسفی قالقاچی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدارهای نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر والیبال در واقع عصاره و ماحصل ماهها تلاش شبانه روزی مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان است و تکلیف تیم های راه یافته به فینال و رده بندی را مشخص می کند.
وی گفت: تیم ما سه شنبه شب گذشته، ارومیه را به مقصد تهران ترک کرده و بر اساس برنامه ریزی دقیقی که برای آمادگی بازیکنان داشتیم مقرر شد که تیم دو روز قبل از مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور داشته و بازیکنانی که تجربه حضور در این سالن را ندارند به خوبی با محل مسابقه آشنا شده و با آمادگی بیشتری برای نخستین دیدار خود با تیم کاله آماده شوند.
وی اظهار کرد: تمام تمهیدات و امکانات لازم برای شناسایی نقاط ضعف و قدرت حریف و آنالیز بازی های دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی ما مقابل کاله و آخرین بازی های حریف آملی در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار داده ایم.
یوسفی گفت: آنالیز تیم حریف، شناسایی نقاط مهم بازی و گوشزد کردن نکات کلیدی به بازیکنان از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است چرا که دیدارهای نیمه نهایی به دلیل حساسیت های بالایی که دارد بیشتر مورد توجه است و باید کاملا زیر ذره بین قرار گیرد.
وی ادامه داد: نتایج بازی اول در مرحله یک چهارم نهایی بسیار تعیین کننده است و به دلیل تاثیرات روانی خاصی که در پی دارد در کسب نتایج بازی دور برگشت نیز تاثیرگذار است.
یوسفی گفت: به نظر اغلب کارشناسان کار تیم متین مقابل میزان خراسان راحت تر از تیم ماست و چنین پیش بینی می شود که به احتمال زیاد متین یک پای فینال است لذا نتیجه دیدارهای ما و صعود یکی از دو تیم ارومیه و کاله حساسیت بیشتری بین خود تیمها و بازیکنان و هوادارن تیم متین ایجاد می کند.
وی گفت: بازیکنان به هنگام اعزام با انسجام خاصی که به ترکیب تیم تزریق شده هم قسم شده اند که برای دفاع از جایگاه والیبال ارومیه هر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص گذاشته و برای شادی هواداران شهرمان که چشم انتظار بازی های خوب و تماشاگرپسند هستند تلاش کنند.
یوسفی گفت: طی روز جمعه جمعی از مسئولان سیاسی استان، شهردار ارومیه و برخی از اعضای شورای شهر به سالن 12 هزار آزادی تهران سفر می کنند.
وی گفت: برای اعزام تماشاگران به دلیل بعد مسافتی طولانی که وجود دارد برنامه خاصی از طرف باشگاه ترتیب داده نشده ولی چند تن از لیدرها برای هدایت و رهبری والیبال دوستان آذری زبان و تماشاگران علاقه مندی که از دور و نزدیک برای دیدار تیم والیبال ارومیه به سالن آزادی می آیند اعزام می شوند.
وی افزود: اعزام تماشاگر مستلزم ارائه خدمات رفاهی و اسکان آنان نیز می باشد و به دلیل امکان پذیرن بودن این امر بر خلاف میل باطنی نتوانستیم اعزام تماشاگران را بر عهده بگیریم چرا که تمرکز بر خود تیم و بازیکنان بسیار مهمتر از سایر برنامه هاست و مطمئنا هواداران فهیم ارومیه ای به خوبی این مسائل را متوجه هستند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی ساعت 18 روز جمعه شانزدهم اسفند ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف تیم کاله آمل می رود.
دیدار برگشت دو تیم روز یکشنبه آینده هجدهم اسفندماه و در ساعت 16 در همان سالن برگزار می شود و در صورت تساوی بازی سوم دو تیم روز سه شنبه بیستم اسفند ساعت 18 برگزار می شود.
7126/581
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن