تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود تیم های میزان مشهد و کاله مازندران به مرحله نیمه نهایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پایان مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال؛ صعود تیم های میزان مشهد و کاله مازندران به مرحله نیمه نهایی تهران - ایرنا - تیم های والیبال میزان مشهد و کاله مازندران به ترتیب با شکست شهرداری تبریز و پیکان تهران به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال پیوستند.


به گزارش ایرنا، دیدارهای سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال، عصر امروز (یکشنبه) با دو بازی پیگیری شد که میزان مشهد در نخستین بازی امروز در سالن مهران مشهد از شهرداری تبریز پذیرایی کرد.
شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی تیم میزان مشهد در این بازی 3بر 2 به پیروزی رسیدند تا به عنوان سومین تیم برتر این رقابت ها به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. تیم های متین ورامین و شهرداری ارومیه قبلا صعودشان قطعی شده بود.
شهرداری تبریز در ست های دوم و سوم این بازی با نتایج 25 بر 19 و 25 بر 20 در برابر میزان به پیروزی رسید اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 16 و 15 بر 13 مغلوب میزبان خود شد تا از راه یابی به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر والیبال بازبماند.
تیم میزان مشهد با این پیروزی حریف تیم والیبال متین ورامین در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شد که به صورت متمرکز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.
در ست دوم این بازی محمد طاهر وادی بازیکن میزان مشهد از داور اول کارت زرد گرفت و در ست سوم حسین معدنی سرمربی شهرداری تبریز نیز از حمید راهجردیان کارت زرد دریافت کرد.
علیرضا مباشری در ست دوم این بازی مصدوم شد و از بازی کنار رفت. رحمان داوودی نیز در تمرین شب گذشته تیم والیبال میزان مصدوم شده بود.
تیم والیبال کاله مازندران نیز در دیگر بازی مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در برابر پیکان به پیروزی رسید و به به عنوان تیم چهارم مرحله نیمه نهایی به این رقابت ها صعود کرد.
این بازی امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد و کاله مازندران مدافع عنوان قهرمانی سه بر یک در برابر پیکان پیروز شد تا بعد از تیم های متین ورامین، شهرداری ارومیه، میزان مشهد به عنوان چهارمین تیم مرحله نیمه نهایی معرفی شود.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران در ست اول این دیدار 25 بر 21 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند.
امیر حسینی در ست سوم این بازی از داور اول (شاهمیری) کارت زرد دریافت کرد.
نتایج کامل بازی های سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
کاله مازندران 3– پیکان تهران یک
(21 بر 25، 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 17)
میزان مشهد 3– شهرداری تبریز2
(25 بر 15، 19 بر 25، 20 بر 25، 25 بر 16 و 15 بر 13)
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از روز پنج شنبه 16 اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز می شود.
در این مرحله تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران با هم بازی می کنند و میزان مشهد و متین ورامین با یکدیگر رقابت می کنند.
تیم های پیروز این میدان در دیدار نهایی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند و تیم های بازنده نیز در دیدار رده بندی با هم روبرو می شوند.
ورزشی (5). ** 1379 ** 1589
انتهای پیام /*




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن