تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم کاله مازندران به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با شکست پیکان در مرحله حذفی مسابقات تیم کاله مازندران به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد ساری- ایرنا- تیم والیبال کاله مازندران با پیروزی برابر تیم مدعی و پرآوازه پیکان تهران در سومین بازی مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار حساس و سرنوشت ساز دو تیم کاله مازندران وپیکان تهران در چارچوب سومین بازی دو تیم در مرحله حذفی رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر یکشنبه در تالار ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد و در آن تیم کاله مازندران با نتیجه قابل قبول 3 بر یک میهمان قدرتمند خود را با شکست بدرقه کرد.
شاگردان ˈبهروز عطاییˈ که ست نخست این مسابقه را با نتیجه (25 بر 21 ) به پیکان تهران واگذار کرده بودند، در ست های دوم ، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای( 25 بر 19)،( 25 بر 22 )و( 25 بر 17 ) به پیروزی رسیدند.
کاله مازندران که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نیز محسوب می شود، پس از تیم های متین ورامین، شهرداری ارومیه، میزان مشهد به عنوان چهارمین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
بیش از سه هزار تماشاگر علاقمند در تالار ورزشی پیامبراعظم آمل که ˈ احمد سعادتمند ˈ مدیرکل ورزش وجوانان مازندران هم حضور داشت، ازنزدیک این دیدار را تماشا کردند.
ˈ فرهاد شاهمیریˈ داور نخست این مسابقه به همراه ˈ علیرضا قریبˈ به عنوان داور دوم به ˈ امیر حسینیˈ بازیکن تیم پیکان تهران در ست سوم این بازی به علت اعتراض به نحوه قضاوت کارت زرد نشان داد.
تیم کاله مازندران در مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز جمعه هفته جاری در تهران به مصاف تیم شهرداری ارومیه می رود.
تیم پیکان تهران با پذیرش این شکست روز چهارشنبه 14 اسفند برای تعیین مقام های پنجم تا هشتم در یک دیدار به مصاف باریج اسانس خواهد رفت.ک/3
ک/7327/402
انتهای پیام /*




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن