تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821295968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده صحیح از موتورسیکلت باید فرهنگسازی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استفاده صحیح از موتورسیکلت باید فرهنگسازی شود کرمان – ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باید درباره استفاده صحیح از موتورسیکلت فرهنگسازی لازم از سوی نهادهای دست اندرکار و خانواده ها انجام شود.


به گزارش ایرنا، سردار ˈحسین چناریانˈ شامگاه چهارشنبه در آیین اهدای کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران شهر کرمان افزود: موتورسیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه اقتصادی در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد اما باید توجه داشت که این وسیله نقلیه، وسیله ای آسیب زا و خطرناک است.
وی با اشاره به این مطلب که حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران سهم قابل توجهی از مجروحان و فوتی های حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: حدود 23 درصد از فوتی های تصادفات مربوط به راکبان موتور سیکلت است.
وی تصریح کرد: حدود 47 درصد از مجروحان و مصدومان حوادث رانندگی نیز راکبان موتورسیکلت هستند و این حجم از خسارت ها جبران ناپذیر است.
سردار چناریان بیان کرد: در استان کرمان به لحاظ وسعت، طول راه ها و شرایط اقتصادی، موتورسیکلت بسیار مورد استفاده مردم است و وسیله ای است که اگر رعایت نشود و فرهنگ سازی لازم صورت نگیرد، شاهد حوادث ناگواری خواهیم بود.
وی گفت: اکثریت قریب به اتفاق نیروی عظیم انسانی که نقش موثری در اقتصاد، تولید و تلاش دارند از راکبان و استفاده کنندگان از موتورسیکلت هستند و باید تلاش کنیم که روز به روز دقت و توجه به قانون در بین راکبان موتورسیکلت بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا حوادث رانندگی مربوط به این بخش کاهش یابد.
وی شمار کشته های حوادث رانندگی در سال جاری را حدود 800 نفر ذکر کرد و افزود: با تلاش مسوولان و نهادهای دست اندکار، میزان حوادث رانندگی دراستان کرمان در مدت ده سال به 50 درصد کاهش یافته واین در حالی است که تعداد خودروها و موتورسیکلت ها افزایش داشته است.
وی یادآور شد : با تلاش های انجام شده، استان کرمان در سال جاری رتبه اول کاهش تصادفات را در کشور به خود اختصاص داده است.ک/2
7440/2624
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن