تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802667947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:سازمان تامین اجتماعی بدلیل سوء استفاده‌ها و بی تدبیری‌های گذشته، با بحران های جدی روبرو است/تحقق تامین اجتماعی جامع، از افتخارات نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:سازمان تامین اجتماعی بدلیل سوء استفاده‌ها و بی تدبیری‌های گذشته، با بحران های جدی روبرو است/تحقق تامین اجتماعی جامع، از افتخارات نظام اسلامی است

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:سازمان تامین اجتماعی بدلیل سوء استفاده‌ها و بی تدبیری‌های گذشته، با بحران های جدی روبرو است/تحقق تامین اجتماعی جامع، از افتخارات نظام اسلامی است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحقق تامین اجتماعی جامع، از افتخارات دولت و نظام اسلامی است.
به گزارش نامه نیوز، هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار مدیر عامل، اعضاء هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان تأمین اجتماعی، با تأکید بر اینکه دولت یازدهم نه تنها مخالف ادامه روند کارهای اجرایی به روال سال‌های قبل است بلکه با پایبندی به اصول و قوانین، بدنبال حل بحرانهای ایجاد شده برای این سازمان است.

وی باتوجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی باید تضمین کننده امید نسبت به امروز و فردای آحاد مردم بویژه نیازمندان باشد اظهار امیدواری کرد: مسئولان آن با صداقت و پشتکاری که دارند بتوانند کارها را سروسامان بخشند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، تأمین اجتماعی را ازجمله ارکان تحقق، عدالت در جامعه دانست و رسیدگی به موقع به امور بیمه‌شدگان و برخورداری آنان از پوشش‌های تأمین اجتماعی ازجمله درمان، بازنشستگی، تضمین معیشت، سلامت نیروی کار، ایجاد آرامش‌خاطر و امید به آینده آنان را مورد تأکید قرار دارد.

هاشمی رفسنجانی با توجه به پیش بینی طرح تامین اجتماعی جامع در اواخر دولت سازندگی و عدم پیگیری آن در دولت اصلاحات بعلت عدم تامین مالی گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم تامین بیمه اجتماعی جامع برای همه افراد از بدو تولد تا پایان عمر است که امیدوارم در دولت جدید این طرح مهم پیگیری و به سرانجام برسد.

وی افزود: در این صورت افتخار بزرگی برای دولت و نظام اسلامی در جهت تحقق عدالت و تامین آینده همه اقشار مردم خواهد بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جذب مدیران در چارچوب اصول حرفه‌ای با تحصیلات مرتبط و ایجاد ثروت با شرکت در پروژه‌های بزرگ ملی را مؤثر دانست و افزود: تقویت عوامل تولید و توانمندسازی نیروی کار و تشویق همکاری‌های جمعی در ارتقاء درآمد طبقات کم درآمد و متوسط و استفاده آسان آنان از خدمات تأمین اجتماعی را بیش از پیش تسهیل می‌کند.

هاشمی رفسنجانی تأمین شرایط و فعال‌سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی در شرایط جدیدی که سازمان بدلیل سوء استفاده ها و بی تدبیری های گذشته، با بحران های جدی روبرو است را ازجمله شرایطی دانست که می‌تواند امنیت و آرامش خاطر بیشتر افرادی را که به این مجموعه چشم امید دارند برگرداند.

در ابتدای این دیدار دکتر سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی ارائه گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت سازمان گفت.

دکتر سید تقی نوربخش با ارائه گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی با تحت پوشش داشتن بیش از 38 میلیون نفر از جمعیت کشور، بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور و دومین تولیدکننده درمان است.

در نظامات بیمه‌ای با افزایش سن امید به زندگی، سن بازنشستگی هم افزایش پیدا می‌کند، امّا در کشور ما علی‌رغم افزایش سن امید به زندگی به 74 سال، سن بازنشستگی از 60 سال به 52 سال کاهش پیدا کرده است.

در سال 1380 از بودجه 3 هزار و 500 میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی حدود هزار میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری، ذخیره شد، امّا در حال حاضر متأسفانه پیش‌بینی شده بود که در سال 92، سازمان مبلغ 5 هزار میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری‌های خود برداشت کند که خوشبختانه با تلاش جمعی مدیران و کارکنان سازمان، این برداشت انجام نخواهد شد.

بدهی‌های دولت در سال 1380 که معادل 400 میلیارد تومان بود به دلیل آغاز سیاست‌های اشتباه در سال 1392 به 15 هزار میلیارد تومان رسیده و در حال حاضر مجموع بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی که در طول یک دهة اخیر ایجاد شده به بیش از 60 هزار میلیارد تومان ارتقاء پیدا کرده است.

براساس پیش‌بینی‌ها در سال 93، 18 هزار میلیارد تومان دیگر به بدهی‌ها افزوده خواهد شد و با سود تعلق گرفته به این بدهی‌ها به بیش از 90 هزار میلیارد تومان ارتقاء پیدا خواهد کرد.

به گزارش فارس، دکتر فیاض بخش نیز در پایان این دیدار، گزارشی از وضعیت شستا ارائه داد که بر اساس آن رشد سهام در بورس، اشتباهات گذشته را در حفظ ذخایر جبران کرده است.





1392/12/6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن