تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819728070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیازمند اطلاع رسانی دقیق و شفاف است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان مقدم:
اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیازمند اطلاع رسانی دقیق و شفاف است
زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها نیازمند اطلاع رسانی دقیق و شفاف است.



به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر مقدم، در نخستین نشست مشترک با نمایندگان و مسئولین رسانه های محلی وسراسری و خبرگزاریها با بیان اینکه نظام عزم خود را برای اجرای مرحله دوم قانون یارانه ها جزم کرده است، گفت: رسانه ها دولت را در اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه ها، کمک کنند.

وی با تقدیر ازهئیت مدیره قبلی خانه مطبوعات استان زنجان یادآور شد: امیدواریم هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات بدور از حاشیه های سیاسی، جناحی و طیفی در خدمت مطبوعات استان زنجان باشند.

مقدم افزود: برنامه ها، سیاست ها و اهداف و برنامه های پیش بینی شده یکشنبه هفته آینده در جمع خبرنگاران تشریح خواهد شد.

مقدم، بر لزوم ضرورت پیگیری مشکلات مطبوعات بصورت ویژه تاکید کرد و ادامه داد: احصای مشکلات و بررسی آنها برای رفع با همفکری و هم اندیشی اصحاب رسانه خواهد بد.

وی با بیان اینکه توجه به ماده 16 قانون مطبوعات از سوی رسانه های جمعی استان ضروری است، ابراز داشت: عدم انتشار منظم نشریات موجب ابطال مجوز نشریات می شود.

این مسئول توزیع عادلانه آگهی های را منوط به همکاری خانه مطبوعات دانست و ابراز داشت: در این زمینه نیز برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان شفافیت در همه ارکان را از برنامه های دولت دانست و خاطرنشان کرد: در زمینه یارانه نیز شفاف سازی لازم صورت می گیرد.

وی با اشاره به آغاز به کار خانه مطبوعات استان زنجان تصریح کرد: در فرهنگسرای کوثر محلی برای خانه مطبوعات در نظر گرفته می شود.

مقدم، باتاکید بر اینکه بیشترین اقدامات انجام شده در ارشاد استان زنجان طی ماههای جاری در حوزه مطبوعات بوده است خاطر نشان کرد: برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات ماحصل فعالیت های انجام شده در این حوزه بوده است. مدیرکل ارشاد اسلامی به توزیع یارانه طی شش ماه گذشته به نشریات محلی اشاره کرد و گفت: مطابق گزارش های واصله 16 نشریه در استان زنجان یارانه خود را دریافت کرده اند.

مقدم افزود: اقدامات لازم برای واریز یارانه نشریات در شش ماهه دوم سالجاری نیز صورت گرفته است.

مقدم، با اشاره به تکمیل آئین نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص صدور کارت خبرنگاری برای خبرنگاران خاطرنشان کرد: در صورت وصول این آئین نامه، کارت خبرنگاری برای خبرنگاران استان صادر می شود.

 رسانه ها دولت را در اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه ها کمک کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،به برگزاری جشنواره مطبوعات محلی ونمایندگی های روزنامه های سراسری و خبرگزاریها سال آینده در زنجان اشاره کرد و گفت: تدابیر لازم برای برپایی این جشنواره اندیشیده شده است.

مقدم به تشکیل کارگروه تخصصی مطبوعات در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: در این کارگروه ها مشکلات مطبوعات بررسی می شود تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در این راستا باشیم.

وی با بیان اینکه پالایش خبرنگاران در قالب جلسات تخصصی صورت می گیرد، تصریح کرد: در این زمینه رسانه ها می توانند همکاری بیشتری داشته باشند.  


۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن