تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803302331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها براساس اطلاعات جامع باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها براساس اطلاعات جامع باشد تهران - ایرنا - نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها براساس اطلاعات جامع شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «محمد صالح جوکار» نماینده مردم یزد در مجلس در تذکر شفاهی از دولت خواست اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به گونه ای تدوین شود که جهش قیمت نداشته باشیم و جمع آوری اطلاعات به صورت جامع باشد.
جوکار افزود: بعضی از اعضای تیم اقتصادی خوب عمل نمی کنند و مباحثی در مورد خانه، خودرو و تجمیع حساب ها مطرح می کنند که آرامش مردم را برهم می زند.
نماینده مردم یزد تصریح کرد: اگر روش اجرای فاز دوم هدفمندی عجولانه باشد همان سرنوشت سبد کالا را به دنبال خواهد داشت.
وی ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب برای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: امیدوارم مجلس و دولت این سیاست ها را تبدیل به برنامه کنند و در راستای استحکام و تقویت بنیه نظام به ظرفیت های درونی اتکا کنیم و نگاهمان به بیرون نباشد.
جوکار همچنین از دولت خواست خسارت سیل سال 91 در استان یزد را که 70 میلیارد تومان به زیرساخت های دامداری و کشاورزی خسارت وارد کرد جبران کند.
وی اظهار داشت: در سال 91 به علت تخریب خطوط آبرسانی استان 5 میلیارد و 700 میلیون تومان خسارت به این خطوط وارد شد که تا کنون هیچ اقدامی نشده و بدهی پیمانکاران هنوز پرداخت نشده است.
وی خواستار رسیدگی به مشکلات کارگران کارخانجات فولاد میبد شد و گفت: این کارخانجات که واگذار شده بود، در حال حاضر به تعطیلی کشیده شده و صاحب کارخانه در بازداشت است و 250 کارگر این کارخانه حدود 6 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند.
وی از وزیر صنعت خواست این کارخانه را نجات داده و به داد کارگران آن برسد.

** روستاهای کهگیلویه در انتظار گازرسانی
«سید علی محمد بزرگواری» نماینده کهگیلویه در مجلس نیز در تذکری خواستار گازرسانی به بخش های پنج گانه حوزه انتخابیه خود شد و گفت: 80 هزار نفر در این بخش ها برای تامین گرمایش و پخت و پز خود از هیزم بلوط استفاده می کنند و تا کنون تذکرات متعددی به وزرای نفت داده شده است.
به گفته وی پروژه های گازرسانی به این حوزه به تصویب رسیده و مطالعات آن هم انجام ولی تا کنون اقدامی در این زمینه نشده است.
وی از مسوولان وزارت نفت خواست گازرسانی به این مناطق که بیش از 100 شهید تقدیم انقلاب کرده اند و بین 18 تا 25 درصد از گاز و نفت کشور را تامین می کنند، اقدام کنند.
«جعفرپور» نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن پشتیبانی از تیم مذاکره کننده هسته ای از این تیم خواست با توجه به سابقه عهد شکنی آمریکایی ها، در حفظ دستاوردهای هسته ای قاطع باشد.
وی همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست احداث راه آهن شیراز - جهرم - لار و بندرعباس را با توجه به آمادگی فاینانسور پیگیری کند.
وی همچنین خواستار صدور مجوز استخدام نیروهای تحصیلکرده در حوزه انتخابیه خود شد و از وزیر نیرو هم خواست در ماه های گرم سال تعرفه برق در این حوزه را اصلاح کند.

** مذاکرات هسته ای در اولویت اول مجلس قرار دارد
نماینده مردم اهر و هریس نیز در تذکری آیین نامه ای گفت: مذاکرات هسته ای در اولویت اول مجلس قرار دارد و نمایندگان اجازه نخواهند داد حقوق ملت مورد معامله قرار گیرد.
«عباس فلاحی باباجان» ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: نمایندگان با حساسیت این مذاکرات را زیر نظر دارند و مذاکرات دراولویت اول مجلس قرار دارد و اجازه نخواهند داد حقوق ملت موردمعامله قرار گیرد.
وی از رییس جمهوری خواست با اتخاذ تدابیری مناسب در مرحله دوم هدفمندی اجازه ندهد اقشار آسیب پذیر با افزایش قیمت حامل های انرژی تحت فشار قرار گیرد.
فلاحی همچنین به وزارت نفت درخصوص تعلل در گازرسانی به 240 روستای زلزله زده دراین شهرستان تذکر داد و گفت: آیا مدیر عامل شرکت گاز استان گزارش دادند که 27 روستا چگونه سرمایه 24 درجه زیر صفر امسال را سپری کردند؟
وی همچنین از وزیر ورزش و جوانان خواست امکانات ورزشی مورد نیاز روستاهای این مناطق را تامین کند و از وزیر نیرو خواست در تامین آب شرب روستاهای منطقه هریس و اهر اقدام کند.
به گفته وی، آب شرب این منطقه در حالی به سمت بحران کشیده شده که آب شیرین این مناطق به دریای خزر می ریزد.

** تذکر نماینده بجنورد به یک تیتر
«قاسم جعفری» نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تیتر ایرنا در مورد تذکر روز گذشته خود را بار دیگر دستمایه تذکر قرار داد و گفت: روز گذشته در تذکری شفاهی که من ارایه کردم که گفتم یکی از مسایلی که در خراسان شمالی بروز کرده این بوده که نزولات جوی پایین بوده به طوری که بر اساس آمار 33 درصد کاهش باران داشتیم؛ انشالله آقای رییس جمهور در مورد رسیدگی به خشکسالی ناشی از کاهش باران توجه کند.
وی افزود: متاسفانه سایت رسمی دولت کاراکتری از نماینده ارایه کرده با این تیتر که «تذکر یک نماینده به روحانی برای کاهش نزولات آسمانی» و این تیتر این طور القا می کند که گویی اگر باران نیامده علت آن رییس جمهور و یا دولت بوده است.
وی ادامه داد: از سایت رسمی دولت انتظار داریم همانطور که در خیلی از موارد اطلاع رسانی مناسب دارند، اخلاق مداری را رعایت کنند و انتظار این نبود که با خواسته مطرح شده این گونه برخورد کند.
وی تصریح کرد: در این مورد انتظار نبود با نماینده ای که خواست ملت را بیان می کند این طور برخورد شود.
وی اضافه کرد با قرائت آیه یا ایهاالذین آمنوا اتقواالله و قولوا قولا سدیدا گفت انشاء الله به اطلاع رسانی توجه کنند تا کارهای خوبشان خدشه دار نشود.
محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست مجلس را بر عهده داشت، گفت: از همه
دوستان سایت رسمی دولت انتظار داریم تا در بیان مطالب بر دقت و مراقبت خویش بیفزایند.
قاسم جعفری نماینده بجنورد در تذکری به رییس جمهوری کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی را یادآور شد و ادامه داد: دست های پنهان نیز در این استان برای ایجاد سدهای جدید مشغول به کار هستند تا آب های جاری به اراضی کشاورزی نرسد.
سیام(3)**2021**9132**9189**1572
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن