تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802883546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندگی اقوام و ادیان مختلف، بر عمق و تنوع میراث های فرهنگی آذربایجان غربی افزوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زندگی اقوام و ادیان مختلف، بر عمق و تنوع میراث های فرهنگی آذربایجان غربی افزوده است ارومیه - ایرنا - مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت : زندگی مسالمت آمیز اقوام، ادیان و مذاهب مختلف در آذربایجان غربی ، بر عمق و تنوع میراث های فرهنگی و معنوی این استان افزوده است.


مظفر عباس زاده روز چهارشنبه در دیدار با نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان افزود: زندگی مسالمت اقوام و ادیان در این استان آمیز بیانگر وجود آرامش و امنیت در این منطقه است که باید قدر این نعمت را بدانیم و اجازه ندهیم بر وحدت ملی خدشه ای وارد شود.
وی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی دستگاهی تخصصی بوده و ضمن احترام به تمام ادیان و مذاهب و هیچگونه نگاه متفاوتی به آثار و ابنیه تاریخی نداشته است.
عباس زاده گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آماده هرگونه همکاری و تعامل بیشتر در خصوص رفع مشکلات و مسائل مربوط به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری متعلق به ادیان می باشد تا بستر مناسب برای حضور گردشگران و مسافرین بخصوص در این ایام فراهم شود.
وی راه اندازی موزه های تخصصی را از سیاست های مهم میراث فرهنگی دانست و گفت : ایجاد موزه تخصصی آشوریان در استان، می تواند به عنوان یک ایده خوب مطرح شده و با طی مراحل قانونی و کار کارشناسی، امکان برپایی موزه می تواند عملی شود.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان نیز در این دیدار اظهار کرد: نیازمند تعامل بیشتر در زمینه حل مشکلات و مسائل مربوط به آثار و ابنیه های تاریخی و کلیسا های متعلق به آشوریان در آذربایجان غربی با مسئولین این بخش هستیم.
یوناتن بت کلیا گفت: با توجه به پیشینه تاریخی آشوریان و وجود آثار و ابنیه تاریخی زیاد آشوریان در استان و ظرفیت های خوب موجود در این زمینه، پیشنهاد می کنیم تا موزه ای با عنوان موزه آشوریان در آذربایجان غربی راه اندازی شود.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی افزود: همکاری و تعامل بیشتر اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در راستای حل مشکلات و مسائل مربوط به آثار و ابنیه تاریخی بخصوص کلیسا های متعلق به آشوریان در استان، جهت آماده سازی بستر های مناسب این آثار برای بازدید گردشگران و مسافرین نوروزی نیز از دیگر خواسته های این هموطنان است.
در این دیدار کشیشˈ داریاووش عزیزیانˈ، کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه و ˈاستانلی سیمونزˈ مسئول انجمن آشوریان اورمیه نیز حضور داشتند.
7125/583
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن