تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815456970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم باید در امر تعلیم و تربیت حضور داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مردم باید در امر تعلیم و تربیت حضور داشته باشند ورامین – ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : تعلیم و تربیت تنها وظیفه یک فرد یا ارگان خاصی نیست بلکه آحاد مردم باید در این امر مهم شرکت نموده و سهم خود را ایفا نمایند .


علیرضا کمرئی روز چهارشنبه در هشتمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان ورامین افزود: یکی از مهمترین و بارزترین مشارکت های انسان های نیک اندیش در امر تعلیم و تربیت ، مدرسه سازی است زیرا به واسطه این امر مهم زیرساخت حضور دانش آموزان در مدارس شکل گرفته و آینده علمی و تربیتی ایران اسلامی تضمین می شود.
وی گفت : اندیشیدن در خصوص نظام تعلیم و تربیت باید به عنوان دغدغه آحاد مردم محسوب شود ، دغدغه ای که برگرفته از تعالیم قرآن مجید است و می تواند آینده ای روشن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.
وی تصریح کرد: امروز رسالت اجتماعی و فرهنگی مسوولین آموزش و پرورش ایجاب می کند که هزاران نفر را در امر آموزش و پرورش شریک نماید تا به واسطه این مشارکت مسائل و مشکلات پیش روی مجموعه تعلیم و تربیت را برطرف نمایند .
وی گفت : با حضور و مشارکت آحاد مردم ، سرعت حصول اهداف والای نظام تعلیم و تربیت افزایش یافته و مشکلات در کمترین زمان مرتفع گردد.
کمرئی هدف از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز را فرهنگ سازی حضور مردم در این امر مهم یاد کرد و گفت : خیرّین با حضور فعالانه خود در امر ساخت و تجهیز مدارس نشان دادند که نسبت به مسائل تربیتی و آموزشی آینده سازان ایران اسلامی بی تفاوت نیستند و تلاش می کنند تا آینده ای روشن برای ایران اسلامی رقم بخورد .
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود : امروز کاروان خیرّین مدرسه ساز در کل کشور به راه افتاده و توانسته که کمبودهای منابع مالی دولت را برطرف نمایند که یقینا حضور موثر این افراد می تواند آموزش و پرورش را بالنده تر و پویاتر از پیش به سمت اهداف والای این نهاد یاری رساند .
وی اظهار امیدواری کرد در سایه تلاش خیرّین نیک اندیش بسیاری از پروژه های نیمه تمام دولتی در بخش آموزش ، تکمیل و زمینه حضور دانش آموزان در آنها فراهم گردد.
تهرام564/7254
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن