تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در راستاي حل مشكل نيازمندان بايد يك كار اساسي صورت گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۱۸ق.ظ)
استاندار كرمانشاه : در راستاي حل مشكل نيازمندان بايد يك كار اساسي صورت گيرد استاندار كرمانشاه گفت: بايد در راستاي حل مشكلات نيازمندان به خصوص توانمند ساختن و رفع مشكل مسكن اين افراد يك كار اساسي و اصولي صورت گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در ديدار با مديران و مسولين كميته امداد استان كه به مناسبت سالروز تاسيس اين نهاد ارزشمند در سالن جلسات استانداري برگزار شد‘ ضمن تبريك فرارسيدن 14 اسفند ماه سالروز تاسيس كميته امداد خميني (ره) گفت: تاسيس اين نهاد انقلابي و ارزشمند نشان از اهداف و برنامه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي براي كمك به محرومين و مستعضفين جامعه دارد.
وي با گراميداشت ياد و خاطره مرحوم آقاي عسگر اولادي از ايشان به عنوان يكي از اعضاي اصلي اين نهاد انقلابي به منظور پيشبرد برنامه هاي كميته امداد امام خميني (ره) در كمك به محرومين جامعه ياد كرد.
وي اظهار داشت: با جديت به دنبال اجراي طرح هاي صنعتي‘ كشاورزي‘ گردشگري در استان هستيم اما در خصوص اجراي وظايف كميته امداد كه رفع مشكل محرومين جامعه را به دنبال دارد‘ جزء اولويت هاي بسيار مهم كاري خود مي دانيم و هر كار و برنامه اي كه در اين حوزه انجام شود بسيار خوشحال مي شويم.
وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه كرمانشاه براي حل مشكلات نياز به كار و برنامه جهشي دارد‘ گفت: متاسفانه شاخص هاي توسعه اي در استان مناسب نيست لذا با توجه به فرمايش رهبر معظم انقلاب بايد كار جهشي در استان انجام گيرد و در اين راستا حل مشكل نيازمندان بايد به عنوان يك كار اساسي دنبال و مورد پيگيري قرار گيرد.
استاندار كرمانشاه توانمند ساختن نيازمندان و حل مشكل مسكن اين افراد را از مهمترين كارهاي مسولين كميته امداد استان برشمرد و گفت: حركت در اين امور را جزء وظيفه كاري خود مي دانم و چنانچه مديران و مسولين اين نهاد در استان هر طرح و برنامه اي براي حل مشكلات نيازمندان داشته باشند با جديت آن را اجرا خواهم كرد و از معاونين خود خواسته ام كه در اين خصوص برنامه ريزي و پيگيري داشته باشند.
وي همچنين بر ايجاد اشتغال و خودكفايي نيازمندان و افراد تحت پوشش كميته امداد خميني(ره) استان تاكيد كرد و گفت: مسولين ذيربط در اين زمينه بايد طرح و برنامه داشته باشند.
استاندار كرمانشاه در پايان گفت: براي حل مشكلات نيازمندان وقت كافي خواهم گذاشت و با كمك خيرين و برنامه ريزي درست مي توانيم كه زمينه هاي خودكفايي و توانمند ساختن اين قشر از جامعه را فراهم كنيم.
در ابتداي اين مراسم مديركل كميته امداد خميني(ره) استان گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته در اين حوزه ارائه كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن