تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزی روز گذشته در نهالستان منابع طبیعی قصرشیرین نبوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آتش سوزی روز گذشته در نهالستان منابع طبیعی قصرشیرین نبوده است قصرشیرین - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی قصرشیرین گفت: آتش سوزی روز گذشته در نهالستان بوستان نور متعلق به منابع طبیعی، در عرصه های ملی و طبیعی نبوده بلکه در عرصه های مجاور این نهالستان روی داده است.


معاون سیاسی فرماندار قصرشیرین روز گذشته (سه شنبه) از وقوع آتش سوزی در یک هکتار از نهالستان منابع طبیعی (پارک نور) آن هم به دلیل سهل انگاری مسوولان و متولیان نهالستان خبر داده بود.
ˈسیروس کریمیانˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این ارتباط افزود: این حریق اصلا در مجموعه نهالستان متعلق به منابع طبیعی رخ نداده بلکه در اراضی مجاور آن بوده است.
وی تاکید کرد: عرصه نهالستان این اداره با دستگاه گریدر بطور کامل از پوشش گیاهی خشک پاکسازی شده و امکان آتش سوزی در آن وجود ندارد.
کریمیان اظهار کرد: محدوده نهالستان دارای فنس کشی و نگهبانی است و امکان ورود افراد متفرقه به این عرصه وجود ندارد ضمن اینکه عامل نامعلوم باعث آتش سوزی در نیزار خشک مجاور نهالستان و پارک نور شده و کل عرصه ای که طعمه حریق شده نیز خارج از محدوده نهالستان است.
وی گفت: در دقایق نخستین وقوع حریق، نیروهای این اداره همراه با عوامل انتظامی و آتش نشانی در محل حاضر شدند اما بدلیل شدت حریق، امکان واکنش نیروی انسانی وجود نداشت و فقط خودروی آتش نشانی با همه توان اقدام به اطفای حریق کرد.
وی اضافه کرد: با سیستم آبیاری بارانی موجود در نهالستان که در سه سال اخیر از آن استفاده نشده است نیز نمی توان اقدام به مهار حریقی کرد که خودرو آتش نشانی هم به زحمت موفق به مهار آن شد.
کریمیان یادآور شد: حفاظت از عرصه های ملی نیازمند عزم و مشارکت عملی همگان است و این اداره بدون توجه به حواشی و جوسازی های مغرضانه، با تمام توان و امکانات به این وظیفه ذاتی خود عمل می کند.
شهرستان قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه دارای 161 هزار و 300 هکتار اراضی منابع ملی و طبیعی شامل 154 هزار و 800 هکتار مرتع و شش هزار و 500 هکتار جنگل کاری است.ک/3
1234/567/9102
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن