تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس شهرهای غرب کرمانشاه بصدا در آمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس شهرهای غرب کرمانشاه بصدا در آمد قصرشیرین - ایرنا - همزمان با سراسر کشور زنگ احسان و نیکوکاری بمناسبت فرا رسیدن 14 اسفند در مدارس شهرهای (قصرشیرین و سرپل ذهاب) در غرب استان کرمانشاه بصدا درآمد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، زنگ احسان و نیکوکاری روز چهارشنبه با حضور سرپرست فرمانداری، مسوولان محلی، کادر آموزشی و دانش آموزان در دبستان ادب قصرشیرین نواخته شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین در این آیین، هدف از برگزاری جشن احسان و نیکوکاری را ایجاد فرهنگ انفاق و نوع دوستی در جامعه بیان کرد و گفت: خوشبختانه فرهنگ احسان اکنون در جامعه نهادینه شده است.
ˈعلی اصغر برق پورˈ افزود: امسال جمع آوری کمک های مردمی در 39 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر قصرشیرین و مدارس با همکاری آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج برپا شده است.
وی با بیان اینکه پایگاه ها از امروز و به مدت سه روز نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام می کنند، تاکید کرد: پیش بینی می شود امسال کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری به دو برابر سال قبل (130 میلیون ریال) افزایش یابد.
پس از نواختن زنگ احسان و نیکوکاری توسط سرپرست فرمانداری قصرشیرین، مسوولان و دانش آموزان شرکت کننده کمک های نقدی خود را به پایگاه جمع آوری کمک مستقر در این واحد آموزشی اهدا کردند.

***
همچنین همزمان با هفته احسان و نیکوکاری زنگ نیکوکاری در مدارس شهرستان سرپل ذهاب با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری نواخته شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم نمادین این جشن در مدرسه راهنمایی سعدی با حضور فرماندار، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان با همکاری کمیته امداد و اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
فرماندار سرپل ذهاب در این مراسم ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری، فرهنگ کمک و انفاق را برگرفته از دین اسلام دانست و گفت: خانواده ها بنیاد اصلی ترویج این فرهنگ در اجتماع هستند.
ˈمیرزا مراد پیروˈ افزود: پیوند محکم و قوی میان دانش آموزان و اعتقادات دینی می تواند آینده کشور را به سمت فرهنگ عظیم خداپسندانه و اسلامی انفاق و نیکوکاری سوق دهد.
وی کمک به هم نوع را یک فرهنگ زیبا دانست و افزود: باید همواره در راستای گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری در میان نسل جوان و نوجوان تلاش کنیم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب نیز از تعیین 75 پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع آوری کمک های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.
ˈجبار پرنوˈ افزود: از این تعداد پایگاه 45 پایگاه روستایی و 30 پایگاه شهری هستند که در مجموع 50 پایگاه توسط آموزش و پرورش، هشت پایگاه توسط کمیته امداد، هفت پایگاه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه و 10 پایگاه نیز توسط مساجد شهرستان بر پا می شود.ک/2
1234/567/7399/9102
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن