تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809779809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرادي: با لابي جاي ميرآخوري را گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرادي: با لابي جاي ميرآخوري را گرفتند
سرپرست سابق تيم ملي جوانان گفت: علي دوستي نقابي دارد که خود را پشت آن پنهان کرده است و اجازه نمي‌دهد چهره واقعي او نمايش داده شود.

حسين مرادي در مورد دليل جدايي‌اش از تيم ملي جوانان گفت: اتفاقاتي که بين سرمربي و سرپرست مي‌افتد معمولا طبيعي و زياد است. در تيم ملي جوانان علي دوستي اسمي دارد و پشت آن نقابي ساخته که کار را براي سرپرست سخت مي‌کند براي تأمين خواسته‌ها يا بايد يک کاميون پول مقابل اردو نگه داريد يا اينکه سياست‌ها فدراسيون فوتبال را در نظر بگيريد.

به گزارش فارس، مرادي در مورد صحبت‌هاي رسول دانشجو درمورد علت جدايي او، خاطر نشان کرد: بنده از زمان فريدون معيني در کميته جوانان حضور دارم و دستور کارم را از علي کفاشيان گرفتم. امسال بالغ بر 6 اعزام با تيم ملي جوان داشتيم و هيچ وقت محدوديتي براي تعداد اعزامي‌ها نبود. به طور مثال اگر به ما مي‌گفتند شما 24 عضو را به سفر بياوريد علي کفاشيان اعلام مي‌کرد مانعي براي تعداد اعزام‌ها وجود ندارد و به طور مثال شما با نفرهاي بيشتري برويد. در سفر به کويت به ما گفتند 26 نفر را بياوريد ما با 30 نفر رفتيم. در روسيه با 29 نفر رفتيم که هزينه سفر 5 نفر را فدراسيون تقبل کرد. بدون شک در تورنمنت‌هاي بزرگ نمي‌توان با 18 نفر به مسابقات رفت و خود علي دوستي 20 الي 22 بازيکن اعزام شود.

وي در ادامه تأکيد کرد: علي دوستي نقابي دارد که چهره خود را پشت آن پنهان کرده و رفتار ديگري نشان مي‌دهد تا حقيقت‌ها پنهان شود، اگر آن نقاب کنار برود خيلي از واقعيت‌ها مشخص مي‌شود. هيچ‌کس نمي‌داند چه جونان‌هايي هستند که به دليل رفتارهاي دوستي به چه راه‌هايي غير از فوتبال کشيده شده‌اند. هميشه ليستي وجود دارد که تعداد 40- 50 بازيکن دست پرورده علي دوستي معرفي مي‌شوند اما ليستي نانوشته حدود 500 الي 600 بازيکن وجود دارد که علي دوستي آنها را نابود کرده و به منجلاب کشيده شدند که نتوانستند به زندگي عادي برگردند. همه بازيکنان مهدي مهدوي‌کيا و پيام صادقيان نيستند. حرف من با علي دوستي است به دانشجو احترام مي‌گذارم او دوست و هم‌دانشگاهي من است اما مي‌گويم کناره‌گيري من تصويب کميته فني نبود.

مرادي خاطر نشان کرد: از 24 دي که از تورنمنت روسيه برگشتيم با علي دوستي درگير هستيم و اين اختلافات ادامه داشت. دانشجو احضاريه‌اي براي علي دوستي فرستاد که او به دليل تخلفات اردويي بايد به کميته جوانان مي‌رفت. 7 روز منتظر آمدن دوستي ماند اما اين اتفاق نيفتاد. در پايان دانشجو قيد اينکه از دوستي بازخواست کند را زد. نامه اين مسئله را در اختيار دارم. علي دوستي اصلا کميته جوانان را به حساب نمي‌آورد که بخواهد پاسخگو باشد. او سياست‌هاي خود را جلوتر از کميته مي‌بيند و کميته جوانان را براي خود کوچک مي‌داند. او خود را بزرگتر از روساي کميته جوانان مي‌بيند. بعد از رفتن فريدون معيني و ميرشاد ماجدي، علي دوستي خود را جلوتر از کميته جوانان مي‌بيند و در جاده‌اي افتاده و با سرعت حرکت مي‌کند. تنه او به تنه خيلي‌ها مي‌خورد که يکي از آنها من بودم. 3 سال در کميته جوانان کار کردم و بهترين آمار را داشتم. هيچ وقت بازيکن دو اخطاره يا اشتباهي که باعث اعلام 3 بر صفر بازي شود را نداشتم. تمامي خصوصيتي که رسانه‌ها و عادل فردوسي‌پور در برنامه 90 براي يک سرپرست اعلام مي‌کنند را دارم، مسلط به زبان انگليسي و داراي تحصيلات دانشگاهي هستم. توقع زيادي ندارم. همانطور که گفتم دوستي نقابي دارد که حالا‌ حالاها برايش نان درمي‌آورد ولي واي به روزي که مدارک رو شود و او بايد آنوقت از دنياي فوتبال کنار برود.

مرادي در پاسخ به اين سؤال که چه شد علي دوستي به عنوان سرمربي تيم ملي جوانان به جاي رحيم ميرآخوري معرفي شد، اظهار داشت: روزي که قرار شد علي دوستي به جاي رحيم ميرآخوري به تيم ملي جوانان بيايد زماني بود که مي‌خواستيم به ايتاليا اعزام شويم. ميرآخوري اين موضوع را باور نمي‌کرد. دوستي با صحبت‌ها و لابي‌هايي که انجام داد به عنوان سرمربي جاي ميرآخوري را گرفت. قرار بود مهدوي‌کيا کنار تيم باشد نه اينکه سِمَت بگيرد اما او سمت خود به عنوان مدير فني را به مهدي مهدوي‌کيا داد. بعد از اين اتفاق ميرآخوري قهر کرد و تا شب سفر به ايتاليا او از تيم ملي قهر کرده بود. ساعت 4 و 40 دقيقه بامداد پرواز داشتيم اما ميرآخوري تا ساعت 3 به فرودگاه نيامده بود و تلفن همراه خود را خاموش کرده بود در نهايت مهدوي‌کيا دنبال او رفت و شخصا از ميرآخوري خواهش کرد تا به اردو بيايد. وقتي ميرآخوري به فرودگاه آمد فکر اين موضوع را نمي‌کرديم و حتي براي او لباس هم نياورده بودم که مجبور شدم لباس‌هاي خودم را به او بدهم.

سرپرست سابق تيم ملي جوانان عنوان کرد: در اين اتفاقات معمولا فرد جوان، کوچک‌تر، کم نام و نشان‌تر و مظلوم‌تر قرباني مي‌شود. پرونده‌هايي که عليه دوستي دارم را به موقع رو مي‌کنم زماني که نياز باشد دست امثال دوستي رو مي‌شود. به موقع مدرکي که او پشت انگشتر عقيق و نماز خواندن‌هايش پنهان کرده است را رو مي‌کنم تا خيلي چيزها روشن شود. صحبت کناره‌گيري به خاطر کمبود جا براي اعزام نفرات منطقي نيست. همانطور که گفتم در سفرهايي بايد 22 نفر اعزام مي‌شدند که کفاشيان به خاطر شأن تيم ملي 30 نفر را اعزام کرد. مدارک اين اين حرف به هيچ وجه منطقي نيست. محدوديت اعزام بهانه‌اي است که براي اين مسئله بيان مي‌کنند. ديگر کسي با اين حرف‌ها گول نمي‌خورد.

وي تأکيد کرد: مدارک زيادي دارم. اگر لازم باشد آنها را رو مي‌کنيم. او را به دليل تخلفات اداري و نفراتي که به اردو دعوت مي‌کرد به کميته جوانان احضار کردند. افرادي در اردو حضور پيدا مي‌کردند که اصلا در ليست نفرات دعوت شده نبودند و به صورت تلفني دعوت مي‌شدند. چطور مي‌شود بازيکني که در ليست هيچ باشگاهي نيست به تيم ملي دعوت مي‌شود. حتما منفعت و سودي وجود دارد.

چهارشنبه 1392/12/14 09:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن