تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819952822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان آغاز شد زاهدان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: جشن احسان و نیکوکاری از امروز همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستان های استان آغاز شد.


ˈمحسن مسعودیان رادˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران افزود: 838 پایگاه ثابت و سیار از امروز با همکاری هزار و 708 نیروی افتخاری، موظفی و رسمی برای جمع آوری کمکهای مردمی ویژه جشن نیکوکاری در تمام شهرستان های استان مستقر و فعال هستند.
وی اظهار داشت: صندوق های جمع آوری کمک های مردمی امروز در مدارس، فردا در خیابان ها و میادین اصلی شهرها و روز جمعه در مصلی ها و خیابان های منتهی به جایگاههای نماز جمعه مستقر خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان افزود: هر ساله پیش از آغاز سال نو جشن نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش، سپاه سلمان و صدا و سیما از سوی این نهاد در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
مسعودیان راد با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری از 14 تا 21 اسفند به مدت یک هفته در قالب هفته احسان و نیکوکاری برگزار می شود، اظهار داشت: جشن بزرگ نیکوکاری امسال با شعار ˈˈتوانمند سازی خانواده هاˈ با حضور پر نشاط نیکوکاران، شادی و نشاط را به خانواده های نیازمندان هدیه می دهد.
وی گفت: مردم خیر و نیکوکار سیستان و بلوچستان در جشن نیکوکاری سال گذشته افزون بر 11 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد امام (ره) استان اهدا کردند.
وی ابراز امیدواری کرد مردم فهیم و ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز پرشور تر از گذشته برای اهدا کمک های مردمی به پایگاههای مورد نظر مراجعه کنند. ک/3
7307 / 653
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن