تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل خاموش جان یک خانواده سه نفره را در تهران گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قاتل خاموش جان یک خانواده سه نفره را در تهران گرفت تهران بزرگ – ایرنا – سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: قاتل خاموش جان یک خانواده سه نفره تبعه افغانستان را در تهران گرفت.


ˈسیدجلال حسینیˈ روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: آتش نشانان ایستگاه 91 ظهر امروز پس از درخواست کمک بستگان حادثه دیدگان به محل سکونت آنها واقع در منطقه باغ آذری خیابان سمیعی در حوالی ترمینال جنوب تهران اعزام شدند.
وی اظهار کرد: در این حادثه اعضای یک خانواده شامل پدر 25 ساله، مادر 20 ساله و کودک دو ماهه در یک منزل مسکونی قدیمی دچار گازگرفتگی شدند و جان باختند.
وی علت این حادثه را استفاده از وسایل نامناسب گرمایشی اعلام کردو افزود: استفاده اجاق خوراک پزی و مسدود کردن تمامی منافذ ورودی هوا باعث بروز این حادثه ناگوار شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:این خانواده براثر انتشار گازهای سمی ناشی از وسایل حرارت زا در فضای خانه به مرور دچار مسمومیت شدند.
وی با اشاره به اینکه آتش نشانان تمامی اعضای این خانواده را از خانه خارج کرده و تا رسیدن عوامل اورژانس اقدامات احیایی را انجام دادند،اظهار کرد: نیروهای اورژانس نیز اقدام درمانی لازم را برای نجات آنان انجام دادند که این تلاش ها موثر واقع نشد.
ملکی بااشاره به اینکه محل حادثه خانه قدیمی یک طبقه است که در آن دو خانواده افغانی با یکدیگر زندگی می کردند، افزود: بستگان این خانواده در بخش دیگری از این خانه زندگی می کنند که پس از غیبت طولانی و عدم پاسخ گویی آنها مراتب را به آتش نشانی اطلاع دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: اجساد این خانواده جهت انجام تحقیقات بیشتر و نیز چگونگی بروز این حادثه به پزشکی قانونی انتقال یافتند.
تهرام/519/1109/564
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن