تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802694101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مددجویان کمیته امداد مازندران 360میلیارد ریال مستمری دریافت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مددجویان کمیته امداد مازندران 360میلیارد ریال مستمری دریافت کردند ساری - ایرنا - قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 360 میلیارد ریال مستمری بصورت نقدی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈتیمور طهماسب پورˈ روز سه شنبه در آستانه 14 اسفند ماه سال 57 همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگاران در ساری با بیان اینکه هم اکنون 62 هزار خانوار به استعداد 106هزار نفر مددجو تحت حمایت این اداره کل قرار دارند، افزود: به طور میانگین ماهانه 30 میلیارد ریال مستمری به مددجویان پرداخت می شود.
وی با اشاره به اینکه این نهاد علاوه بر آن به افراد نیازمند جامعه خدمات و تسهیلات موردی ارائه می دهد، اظهارداشت: در حال حاضر حدود 200 هزار نفر شناسنامه دار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارند و به صورت موردی خدمات دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: هم اکنون هشت هزار نفر دانش آموز نیازمند در مقاطع مختلف تحصیلی و سه هزار نفر دانشجو از خدمات تحصیلی این نهاد در این خطه بهره مند هستند و تا کنون شش هزار نفر از مراکز علمی و دانشگاهی فارغ التحصیل شدند و مشغول خدمت در جامعه اند.
وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم این نهاد توانمندسازی انسانها، حفظ کرامت انسانی و ایجاد اشتغال برای افراد تحت حمایت است، بیان داشت: تنها امسال برای افراد تحت پوشش شش هزار طرح خوداشتغالی توسط این اداره کل در استان به مرحله اجرا گذاشته شد و برای 9 هزار نفر شغل ایجاد شد.
وی طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) را یکی از طرح های برتر و موفق بین دستگاههای اجرایی مازندران یاد کرد و ادامه داد: این طرح علاوه بر خوداشتغالی، تمامی افراد بهره مند از این طرح تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و بیمه حوادث قرار دارند.
قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در باره صندوق های صدقات و حامیان افراد یتیم گفت: 520 هزار عدد صندوق صدقات کوچک و بزرگ در استان وجود دارد و امسال 500 میلیارد ریال توسط مردم خیر و نیکوکار در قالب نذورات و صدقات به این نهاد اهدا کردند.
طهماسب پور افزود: 30 هزار حامی در این خطه وجود دارد و پنج هزار و 500 نفر یتیم تحت حمایت حامیان قرار دارند.
قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران سرانه هر نفر یتیم در ماه را یک میلیون و 400 هزار ریال اعلام کرد.
طهماسب پور همچنین در این گفت و گو به جشن نیکوکاری اشاره کرد و بیان داشت: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در روز 14 اسفند ماه جاری در سه هزار پایگاههای مدرسه ، 15 اسفند ماه در پایگاههای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و 16 اسفند ماه در جوار مصلاهای نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی برای همدردی و کمک رسانی به نیازمندان جامعه برگزار می شود.
وی اظهارداشت: این آیین معنوی با همت و همکاری صدا و سیما و رسانه های خبری، اداره کل آموزش و پرورش، سپاه و بسیج و اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار می شود.
به گفته وی پارسال مردم خیر و نیکوکار این دیار 14 میلیارد و 500 میلیون ریال اعم از نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کرده اند.ک/3
609/402
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن