تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال میزان اعزام زائرین به حج عمره 65 درصد افزایش داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان حج و زیارت کشور امسال میزان اعزام زائرین به حج عمره 65 درصد افزایش داشته است قزوین - ایرنا- معاون وزیر و رییس سازمان حج و زیارت کشور گفت: امسال ظرفیت اعزام زائرین به حج عمره در مقایسه با سال گذشته 65 درصد افزایش یافته است.


به گزارش ایرنا، ˈسعید اوحدیˈ روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین افزود: سال گذشته 490 هزار عمره گزار داشتیم و امسال و تا پایان تیر ماه سال 93 مهلت دوم ثبت نام، این تعداد به 850 هزار نفر خواهد رسید.
وی اظهارداشت: تاکنون 300 هزار زائر به عمره مشرف شدند در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این تعداد حداکثر35 هزار نفر بودند و برای اولین بار در تاریخ حج عمره کشور توانستیم در ایام اربعین سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) زائر به کشور عربستان اعزام کنیم.
اوحدی افزود: اولین کشوری بودیم که امسال توانستیم وارد بازار مسکن عربستان شویم و با سرمایه گذاری در این بخش به میزان 18 تا 19 میلیون دلار در هزینه های سالیانه حج صرفه جویی کنیم.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان حج و زیارت کشور از اعتماد سازی و جلب رضایت زائرین به عنوان یکی از سیاست های اصلی سازمان یاد و در ادامه اضافه کرد: حج از شوونات و دغدغه های مقام معظم رهبری است که همواره بر کیفیت خدمت رسانی و رعایت حقوق زائرین تاکید دارند.
اوحدی با اعلام اینکه در سال 90 تعداد شش میلیون و 600 هزار نفر برای عمره مفرده ثبت نام کردند، تصریح کرد: این از اقدامات اشتباهی بود که در سال 90 اتفاق افتاد چون بطور میانگین سالیانه 500 هزار نفر بیشتر نمی توانند به حج عمره اعزام شوند و توقعات و انتظارات ثبت نام کنندگان افزایش یافته است.
وی افزود: امسال خرید و فروش فیش عمره را آزاد کردیم تا حقوق ثبت نام کنندگان در این زمینه رعایت شود و قیمت فیش تابع قانون عرضه و تقاضا باشد.
اوحدی افزود: در سال گذشته برای اولین بار 20 میلیون ریال به ازای هر زائر به حساب زائرین برگردانده شد چون هزینه ها بالا محاسبه شده بود.
ˈمرتضی روزبهˈ استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: ثبت نام کنندگان حج باید در خرید و فروش فیش آزادی عمل داشته باشند و سیاست جدید سازمان حج و زیارت در این زمینه قابل دفاع و تقدیر است.
7389/ 614
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن