تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوه قضاييه درباره انجمن روزنامه‌نگاران مماشات نكند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قوه قضاييه درباره انجمن روزنامه‌نگاران مماشات نكند
حجت‌الاسلام طائب گفت: اگر وزرات اطلاعات شكايتش را پس بگيرد، چيزي را تغيير نمي‌كند؛ آنچه روشن است اين است كه اين مجموعه صنفي كار سياسي انجام مي‌داده است اين خلاف قانون است و اصلا بحث سليقه نيست.


جوان‌آنلاين: حجت‌الاسلام مهدي طائب، رئيس قرارگاه عمار در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» در واکنش به برخی اظهارنظرها در زمینه احیای انجمن صنفی منحله روزنامه‌نگاران، اظهار داشت:  هر گاه بر اساس قوانين  عمل شود هيچ گروه، جريان و جناحي ضرر نمي‌كند. آن چيزي كه در حال حاضر در خصوص آن انجمن منحله اجرا شده، بر اساس قانون بوده و كار كاملا قانوني طي شده است. يعني نهادهاي قانوني آن انجمن را منحل كردند.
حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: بنابراين دور زدن و بازي دادن قانون، جز اينكه براي افرادي بي آبرويي بياورد و به آنها ضرر بزند هيچ چيز ديگري در پي ندارد. اينكه فرضا فلان وزرات شكايتش را پس بگيرد، چنين مسائلي پاك كردن صورت مسئله است و در عين حال واقعيت تغيير نمي‌كند.



وي افزود: واقعيت اين است كه انجمن صنفي منحله روزنامه‌نگاران يك مجموعه‌اي بود كه صنفي كار نمي‌كرد بلكه سياسي كار مي كرد چنين رويه‌اي خلاف قانون است، بنابراين قانون حكم تعطيل شدن آنها را داده است. به اين ترتيب اگر ما صورت مسئله را تغيير دهيم و بگوييم فلاني شكايت داشته و حالا آن را پس گرفته، واقعيت را عوض نمي‌كند.


رئيس قرارگاه عمار تاكيد كرد: در خصوص اين انجمن منحله بايد طبق قانون عمل شود و قوه قضائيه هم نبايد در اين مماشات، سهل‌انگاري و تساهل كند بلكه بايد با قاطعيت وارد عمل شود؛ چرا كه گرهي را كه مي‌توان با دست باز كرد، نبايد به دندان متوسل شد. قوه قضائيه مسئوليتي دارد و اگر به مسئوليت خود عمل كند، انشاء‌الله چالش ديگري شكل نخواهد گرفت.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اگر وزرات اطلاعات شكايتش را پس بگيرد، چيزي تغيير نمي‌كند؛ آنچه روشن است اين است كه اين مجموعه صنفي كار سياسي انجام مي‌داده است و اين خلاف قانون است و اصلا بحث سليقه نيست. وقتي نهادي اجازه كار براي انجام امور صنفي مي‌گيرد اگر خلاف آن مجوز عمل كند اصلا ربطي به اين نگرش و آن نگرش ندارد اين قانونا بايد تعطيل شود، مگر اينكه بر اساس قانون كند.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: 13 اسفند 1392 - 16:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن