تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان صدور پروانه های ساختمانی در قم کاهش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زمان صدور پروانه های ساختمانی در قم کاهش می یابد قم - ایرنا - استاندار قم گفت: زمان صدور پروانه های ساختمانی در قم کاهش می یابد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ روز سه شنبه در دیدار رییس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان کشور، با اشاره به روند طولانی صدور پروانه های ساخت مسکن گفت: کاهش صدور پروانه های ساختمانی به عنوان یک اولویت باید مد نظر دستگاه ها و نهادهای متولی در استان قرار گیرد.
استاندار قم با تاکید بر لزوم اهتمام جدی دستگاه های مرتبط با ساخت و ساز های شهری به بحث روان سازی امور گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته با شهرداری از این پس پروانه های ساختمانی در قم طی 10 روز کاری صادر خواهد شد.
صالحی منش در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در بافت های فرسوده شهر قم، مشارکت سایر بخش ها برای نوسازی این بافت ها را یادآور شد و افزود: از حضور فعال و موثر انبوه سازان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در این بخش به جد استقبال و حمایت می کنیم.
ˈمجتبی بیگدلیˈ رییس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان کشور در ابتدای این دیدار، طولانی بودن صدور پروانه و مراحل اخذ مجوز ساختمان را از مشکلات گریبانگیر انبوه سازان عنوان و ابراز امیدواری کرد که با تغییر نگاه مسوولان جدید استان به ساخت مسکن این مشکل در استان قم مرتفع شود. ک /1
553
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن