تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819733702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد استقبال از بهار فاطمي در شهر قم آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۵۶ق.ظ)
با حضور شهردار قم؛ ستاد استقبال از بهار فاطمي در شهر قم آغاز به کار کرد ستاد استقبال از بهار فاطمي در شهر قم با حضور شهردار آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، با توجه به اينکه شهر قم شاهراه ارتباطي بيش از 17 استان کشور است و به دليل وجود بارگاه منور کريمه اهل بيت، حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در اين شهر مقدس، هر ساله در ايام نوروز حضور خيل کثير زائران و مسافران را در ايام نوروز در قم شاهد هستيم.
اين حضور ميليوني مسئولين شهر را برآن مي‌دارد تا در اين ايام با برنامه ريزي از پيش تعريف شده و مدون بتوانند بهترين پذيرايي را از زائران شهر کريمه داشته باشند و چند سالي است با هماهنگي‌هاي بوجود آمده بين دستگاه‌هاي مربوط اين خدمتگزاري با کيفيت مطلوبتري انجام مي‌گيرد که حاصل اين تلاش‌ها رضايت مسافران نوروزي شهر مقدس قم را به همراه داشته است.
شهرداري قم به عنوان متولي خدمات شهري از مدت‌ها قبل کارگروه‌هاي خود را در سطح نواحي و معاونت‌هاي شهرداري قم تشكيل داده تا با رفع نقاط ضعف سال‌هاي گذشته پذيرايي شاياني از ميهمانان نوروزي اين شهر داشته باشد.
بر اين اساس و با عنايت به اينکه نوروز سال93 با ايام فاطميه همراه است، جلسه ستاد استقبال از بهار فاطمي در شهرداري قم با حضور محمد دلبري شهردار قم، معاونين، شهرداران و مديران شهرداري قم برگزار شد.
شهردار قم در اين نشست با تاکيد بر اينکه ميزباني و خادمي خيل عظيم زائران کريمه اهل بيت (س) بالاترين افتخار براي مجموعه مديريت شهري است بر شناسايي نقاط ضعف و آسيب شناسي خدمات ارائه شده با زائرين در سال‌هاي قبل و رفع آنها و همچنين پر رنگ تر شدن نقاط قوت عملکرد مجموعه شهرداري در اين حوزه تاكيد كرد.
در ادامه معاونين، مشاورين و مديران شهرداري قم به ارائه گزارشي پيرامون فعاليت‌هاي انجام شده براي استقبال از بهار فاطمي و همچنين نقاط ضعف موجود و ارائه راه کار براي رفع آن پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن